//
کدخبر: ۳۱۱۲۵۱ //

دستگیری تبعه خارجی متهم به قتل در مشهد

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از وصول یک فقره نیابت قضایی از اینترپل تهران و دستگیری تبعه خارجی متهم به قتل در مشهد برای تحویل به پلیس افغانستان خبر داد.

دستگیری تبعه خارجی متهم به قتل در مشهد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جواد شفیع‌زاده گفت: در پی وصول یک فقره نیابت قضایی و با هماهنگی پلیس اینترپل تهران مبنی بر اینکه یک تبعه خارجی سال ۱۳۹۷ اقدام به قتل فردی در کشور افغانستان کرده و به ایران گریخته و با ردزنی‌های صورت گرفته احتمال تردد او در مشهد است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: با توجه به اهمیت پرونده بلافاصله کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی وارد عمل شدند و پس از سه روز کار گسترده پلیسی و کنترل و مراقبت‌های پوششی، محل‌های تردد متهم مورد شناسایی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه متهم را در محدوده بلوار ابوطالب مشهد دستگیر کردند.

شفیع‌زاده با اشاره به اینکه متهم از سال ۱۳۹۷ و با اتهام قتل به ایران  فرار کرده و در شهرهای مختلف سکونت و تردد داشته است، بیان کرد: او در تحقیقات اولیه صراحتا به ارتکاب قتل اعتراف کرده  و برای سیر مراحل قضایی به دادسرا اعزام و در نهایت  به‌منظور استرداد به پلیس اینترپل در تهران تحویل می‌شود تا در اختیار پلیس کشور همسایه قرار گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۲۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان