//
کدخبر: ۳۱۰۹۰۸ //

قتل دختر دانشجو به دست ۲ پسر جوان / آنها جسد نیلوفر را آتش زدند + عکس

دوپسر جوان که متهم هستند دختر دانشجو را کشتند و جسد وی را به آتش کشیدند پای میز محاکمه ایستادند.

قتل دختر دانشجو به دست 2 پسر جوان / آنها جسد نیلوفر را آتش زدند + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 رسیدگی به این پرونده به دنبال پیدا شدن جسد سوخته یک زن جوان در منطقه شریف آباد آغاز شد .شواهد نشان می‌داد این زن به قتل رسیده و سپس جسدش به آتش کشیده شده است .جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی انتقال یافت و پلیس برای افشای هویت قربانی به تکاپو افتاد.

در بررسی‌ها روشن شد پدر و مادر دختری دانشجو ناپدید شدن وی را به پلیس اعلام کرده بودند .مشخصاتی که آنها از دختر ۲۹ ساله شان به نام نیلوفر به پلیس داده بودند با مشخصات جسد سوخته مطابقت داشت. به این ترتیب آنها به پزشکی قانونی رفتند و جسد دخترشان را شناسایی کردند .شواهد نشان می‌داد نیلوفر دانشجو بود و آخرین بار از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت و یک روز بعد پلیس خودرو وی در منطقه ولنجک پیدا کرده بود.

در حالی که پزشکی قانونی به خاطر شدت سوختگی نتوانست علت اصلی فوت را مشخص کند ، به بررسی فهرست مکالمات تلفنی دختر دانشجو پرداخت و رد دو پسر جوان راه یافت.

به این ترتیب امین و صدرا ردیابی و بازداشت شدند .

جسد دختر دانشجو چطور به آتش کشیده شد؟

امین گفت :نیلوفر را از مدتی قبل می شناختم .او به مواد مخدر اعتیاد داشت و همیشه برای خرید مواد مخدر سراغم می‌آمد. آخرین بار وقتی به او مواد مخدر فروختم گفت جایی برای کشیدن مواد ندارد .من همان موقع با دوستم صدرا تماس گرفتم و از او کمک خواستم .صدرا ما را به خانه اش دعوت کرد. من به همراه نیلوفر به خانه صدرا در حوالی پل مدیریت رفتیم تا نیلوفر در آنجا مواد مخدر مصرف کند.

وی ادامه داد :من به دستشویی رفته بودم که یک باره صدای داد و فریاد نیلوفر را شنیدم .وقتی از دستشویی بیرون آمدم با بدن نیمه عریان دخترجوان روبرو شدم .نیلوفر روی زمین افتاده بود و نفس نمی کشید. صدرا می گفت حال نیلوفر بعد از مصرف مواد بد شده است. ما که ترسیده بودیم جسد را به حوالی شریف آباد بردیم و آتش زدیم .

به دنبال اظهارات امین، صدرا نیز گفت: وقتی امین از من خواست تا جایی را در اختیار او و نیلوفر قرار دهم قبول کردم .من آنها را به خانه مان دعوت کردم .نیلوفر مشغول مصرف مواد بود اما یکباره شروع به داد و فریاد کرد .به او گفتم بهتر است آرام باشد .اما لباس هایش را در آورد و تهدیدم کرد با این سر و وضع از خانه بیرون می رود تا آبروی ما را ببرد.سعی کردم جلوی او را بگیرم اما به مادرم فحاشی کرد.

وی ادامه داد :مادرم که صدای دختر جوان را شنیده بود از طبقه بالا به پایین آمد و از من خواست تا او را ساکت کند .من سعی کردم نیلوفر را ساکت کنم اما یکباره از حال رفت .من قصد کشتن او را نداشتم .

به دنبال اظهارات دو پسر جوان پرونده آنها به شعبه 8 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و آنها از خود دفاع کردند .

در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند ، سپس دو پسر به دفاع پرداختند .

صدرا گفت : باور کنید من قصد کشتن دختر جوان را نداشتم .نیلوفر معتاد بود و من می خواستم به او کمک کنم .اما نمی دانم چرا شروع به داد و فریاد کرد .باور کنید او خودش لباس هایش را از تنش بیرون آورد و مرا تهدید به آبروریزی کرد .من دست به او نزدم وفقط سعی کردم جلوی دهانش را بگیرم تا سر و صدا نکند .اما نمی دانم چطور شد که جان سپرد.

امین نیز گفت: من از دستشویی بیرون آمدم وبا جسد دختر جوان روبه‌رو شدم.من نمی‌دانم او چطور کشته شده است .اما من و دوستم از ترسمان جسد را با ماشین خودش به شریف آباد بردیم و آتش زدیم و سپس ماشین را در حوالی ولنجک رها کردیم.

با پایان دفاعیات دو متهم قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۰۹۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان