//
کدخبر: ۳۰۹۵۴۳ //

اعتراف به قتل مرد کشاورز/آغاز رسیدگی به پرونده از ۵ سال قبل

حکم قصاص مرد جوان که متهم است در درگیری دسته جمعی، مردکشاورز را کشته در دیوان عالی کشور تایید نشد تا وی بار دیگر از خود دفاع کند .

اعتراف به قتل مرد کشاورز/آغاز رسیدگی به پرونده از 5 سال قبل
به گزارش فرتاک نیوز،

رسیدگی به این پرونده از پنج سال قبل به دنبال پیدا شدن جسد خونین مرد کشاورزی به نام هوشنگ در حاشیه اتوبان آزادگان آغاز شد.

شواهد نشان می‌داد وی با ضربه های متعدد چاقو از پا درآمده است.جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس برای رازگشایی جنایت به تکاپو افتاد. بررسی‌ها نشان می‌داد این مرد کشاورز بود و از مدتی قبل با یکی از بستگان دورش که صاحب یک نیسان بود به نام امیر اختلاف داشت. به این ترتیب امیر ردیابی و بازداشت شد و به درگیری دسته جمعی با هوشنگ اعتراف کرد. اما مدعی شد در درگیری خونین دوست دیگرش به نام عباس نیز حضور داشته است. عباس نیز بازداشت شد اما گفت دستی در قتل نداشته است.

به این ترتیب امیر در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد و گفت :چند سال قبل از خرم آباد برای کار به تهران آمدم. هوشنگ کشاورز بود و در حاشیه تهران کار می کرد. او از من خواست تا با ماشینم برایش کار کنم و روزانه ۱۰۰ هزار تومان از او حقوق بگیرم. چند ماهی بود با نیسان برای هوشنگ کار می‌کردم اما دستمزدم را نمی داد. همین موضوع باعث اختلاف بین ما شده بود.

این متهم ادامه داد: آخرین بار من و دوستم عباس سراغ هوشنگ رفتیم و سر همین موضوع با هم درگیر شدیم. او به ما حمله ور شد و به رویمان چاقو کشید و ما هم او را با چاقو زدیم. اما باور کنید ضربه‌هایی که به هوشنگ زدم کشنده نبود. دوستم در این ماجرا مرد کشاورز را کشت اما چون به خاطر من وارد دعوا شده بود من قتل را گردن گرفتم. اما حالا حقیقت را می گویم .

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و امیر را به قصاص محکوم کردند، اما حکم صادره در دیوان عالی کشور تایید نشد. قضات عالی رتبه دیوان عالی کشور حکم قصاص را شکستند و خواستند تا تحقیقات درباره این پرونده تکمیل و امیر و همدستش بار دیگر در دادگاه محاکمه شوند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۵۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان