//
کدخبر: ۳۰۸۶۷۴ //

جاعل حرفه ای دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری کلاهبردار و جاعل حرفه ای با ۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان رامسر خبر داد.

جاعل حرفه ای دستگیر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار مرتضی میرزایی در تشریح این خبر، بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی در پی دریافت ۱۵ فقره پرونده مبنی بر کلاهبرداری با شیوه جعل و فروش مال غیر به شهروندان، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه متهم با جعل سند از شهروندان به مبلغ ۵۰میلیارد ریال با بهانه فروش آپارتمان کرده، افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه این کلاهبردار حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، با اشاره به اینکه متهم پس از دستگیری به هر ۱۵ فقره کلاهبرداری از شهروندان با جعل سند اعتراف کرد، تصریح کرد: متهم به مرجع قضائی معرفی و با قرار وثیقه ۱۰۰میلیارد ریالی روانه زندان شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: شهروندان قبل از انجام هرگونه معاملات ملکی با انجام استعلام های لازم در خصوص ملک مورد معامله از ادارات ذی ربط و تحقیقات کامل در خصوص طرف معامله خود با اطمینان خاطر پای معامله حضور یابند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۸۶۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان