//
کدخبر: ۳۰۸۴۱ //

کشف بیش از ۶۷۲ کیلوگرم پنیر تاریخ گذشته

بیش از 42 حلب 16 کیلوگرمی پنیر تاریخ گذشته در یک واحد صنفی در شهر شیراز از سوی بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهدای والفجر کشف و با دستور مقام قضایی، معدوم شد.

کشف بیش از 672 کیلوگرم پنیر تاریخ گذشته
به گزارش فرتاک نیوز،

کارشناس مسوول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز، گفت: بازرسان این مرکز در اجرای وظایف قانونی خود در بازدید از یک واحد صنفی عمده فروشی محصولات لبنی، حلب های پنیر تاریخ گذشته را کشف و توقیف کردند و پس از تشکیل پرونده قضایی، نسبت به معدوم کردن این محصولات اقدام و متصدی آن به مراجع قضایی معرفی شد.  

 

"حمیدرضا مفیدی" از متصدیان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، درخواست کرد: با رعایت اصول بهداشتی، ضمن محافظت از سلامت شهروندان، به صورت دوره ای تاریخ تولید و انقضای مواد غذایی را بررسی کنند.

 

وی همچنین از شهروندان خواست: در خریدهای روزانه به مواردی شامل تاریخ تولید و انقضاء، پروانه بهره برداری و سری ساخت کالا توجه داشته باشند و از محل هایی که دارای ضوابط و معیارهای بهداشتی هستند، خرید کنند و از عرضه هرگونه کالای بدون مشخصات و بدون مجوز بهداشتی خودداری کرده و درصورت مشاهده موارد مشکوک، به کمک سامانه تلفنی 190 گزارش کنند تا بازدید و بررسی لازم انجام شود.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۸۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان