//
کدخبر: ۳۰۸۰۱۹ //

ریزش ۲ خانه در مشهد / خطر مرگ از بیخ گوش صاحبخانه ها گذشت + عکس ها

رعایت نکردن اصول ایمنی در هنگام بهسازی موجب تخریب 2 ساختمان مسکونی در مشهد شد.

ریزش 2 خانه در مشهد / خطر مرگ از بیخ گوش صاحبخانه ها گذشت + عکس ها
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیر منطقه ششم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: بر اثر بهسازی غیراصولی، 2 ساختمان مسکونی در بولوار ثامن در منطقه سیدی این شهر بین 40 تا 80 درصد تخریب و خسارات مالی فراوان برجای ماند.

 سرآتشیار" علی محمد کاظمی " در این باره گفت: عصر امروز حادثه ریزش و تخریب 2 منزل مسکونی به سامانه 125 آتش‌نشانی مشهد اطلاع داده شد که به دنبال آن بلافاصله نجاتگران و آتش‌نشانان ایستگاه شماره 9 به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در خیابان شهید خاکستری اعزام شدند.

---------

ریزش ساختمان سه طبقه در مشهد

وی افزود: به محض حضور نیروهای امدادی در محل مشخص شد: حادثه در منزلی مسکونی به مساحت تقریبی 200 مترمربع که مالک آن در حال بهسازی ساختمان اش بوده رخ داده و عدم رعایت اصول ایمنی در هنگام بهسازی منجر به فروکش و ریزش ساختمان سه طبقه مجاور این مکان و خسارت 80 درصد به این آپارتمان و 40 درصدی به واحد مسکونی خود شده بود!

------

-------

تخریب ساختمان های مشهد تلفات جانی نداشت

این مقام مسئول در آتش نشانی مشهد افزود: خوشبختانه هنگام حادثه کسی در این منازل نبود و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی به همراه نداشت و امدادگران سپس با قطع جریان آب، برق و گاز و ایمن سازی محل حادثه و ضمن تحویل این مکان به نیروهای انتظامی و پلیس ساختمان به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند.

--

---

----

-----

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۸۰۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان