//
کدخبر: ۳۰۴۶۵۶ //

حادثه رانندگی در اتوبان امام علی ( ع )

معاون ترافیکی پلیس راهور پایتخت از برخورد شدید یک دستگاه سواری دانگ فنگ با گاردریل های اتوبان امام علی ( ع ) بعد از زین الدین خبر داد .

حادثه رانندگی در اتوبان امام علی ( ع )
به گزارش فرتاک نیوز،

 "سعید اکبری" ضمن بیان این خبر عنوان کرد: ساعت 30 دقیقه بامداد امروز وقوع یک فقره تصادف شدید سواری دانگ فنگ با گاردریل های کناری مسیر اتوبان امام علی ( ع ) بعد از زین الدین به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت، راننده خودروی سواری دانگ فنگ پس از برخورد با گاردیل کناری اتوبان و تخریب آنها داخل جوی آب این اتوبان سقوط و متوقف شده است.

وی ادامه داد : با حضور تیم کارشناسی منطقه 25 پلیس راهور در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار این خودرو با کمک جرثقیل از موقعیت خارج و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران ادامه داد : به واسطه بروز این تصادف بار ترافیکی مقطعی در محدوده ایجاد شده بود که با حضور عوامل راهور روان شد.

این مقام پلیسی در خصوص علت حادثه توضیح داد: کارشناسان علت حادثه را سرعت بالای خودروی دانگ فنگ و عدم توانایی راننده خودرو در کنترل آن اعلام کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۶۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان