//
کدخبر: ۳۰۲۸۸۶ //

کشف موجود دریایی مرموز به طول ۷ متر

موجودی عظیم الجثه هفته گذشته در ساحل ولز پیدا و به گروه تحقیقات روی آبزیان در انگلستان گزارش شد.

کشف موجود دریایی مرموز به طول ۷ متر
به گزارش فرتاک نیوز،

تاکنون و با وجود این که این حیوان مرموز در حال تجزیه است، کارشناسان قادر به شناسایی هویت آن نبودند و اکنون باید یک نمونه برای آزمایش ارسال شود. متیو وستفیلد، عضو تیم تحقیقاتی گفت: "دانستن و کشف هویت این حیوان بسیار دشوار است، زیرا در اثر جزر و مد‌های زیاد تجزیه شده است. "

در عکس‌ها، بقایای موجود در بعضی از نقاط به صورت پوسته‌ای چون پارچه‌ خاکستری و در برخی دیگر عناصر استخوانی دیده می‌شود. هیچ نشانه مشخصی از زیست شناسی این موجود وجود ندارد، زیرا به نظر می‌رسد سر ناپدید شده و هیچ اندامی نیز دیده نمی‌شود.

کشف موجودی عجیب در ساحل دریا

اگرچه وستفیلد ستون فقرات را به طول تقریبی ۲۳ فوت شناسایی کرد، اما مقیاس واقعی حیوان نامشخص است. وستفیلد گفت: "اساساً کل مولفه‌ها در حال پوسیدگی یا از بین رفتن بودند. من گزارشی در مورد جسم عظیمی که در ساحل کشف شد، گرفتم. خانمی که در واقع این موضوع را به ما گفت کمی تحقیق کرد و در ابتدا گفت که فکر می‌کرد ممکن است یک کوسه باشد. با تصویری که در ابتدا به دلیل اندازه و کمیاب بودن وجود داشت ما چنین تصور نمی‌کردیم. کوسه‌های باسکی در سواحل اطراف ولز هستند؛ بنابراین در ابتدا فکر می‌کردیم که این یک نهنگ است، اما وقتی رسیدیم و آن را آزمایش کردیم، روشن است که قطعاً اینطور نبوده است. "

وی ادامه داد: "اولین سرنخ بوی ماهی پوسیده بود. بوی ماهی در حال تجزیه با بوی نهنگ‌های تجزیه‌شده متفاوت است. ما عکس گرفتیم، چند نمونه را برداشتیم و آن‌ها را به موزه تاریخ طبیعی و برخی تیم‌های تخصصی و باغ وحش لندن فرستادیم. "

موجود دریایی مرموز در ساحل دریا کشف شد

وی افزود: "ما فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. در مورد آنچه این هیولای دریایی را به قتل رساند، تعیین علت مرگ این حیوان کاملاً غیرممکن است. "

تیم تحقیق گفت: بقایای موجود اکنون باید در هر کجا که هستند دفن شوند و یا قطعات کوچک آن‌ها را از ساحل برداشته و یا به طبیعت برگرداند تا روند خود را برای تجزیه طی کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۸۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان