//
کدخبر: ۳۰۲۶۲۲ //

سگ‌های بلاصاحب پرند بازهم حادثه آفریدند

سگ‌های بلاصاحب پرند بار دیگر با حمله به یک خانم در شهر حادثه آفرید و این مادر را از ناحیه دست و پا دچار زخم و مصدومیت شدید کرد.

سگ‌های بلاصاحب پرند بازهم حادثه آفریدند

روز گذشته خبری منتشر شد که سه‌شنبه این هفته در فاز دو شهر جدید پرند یک سگ به یک کودک حمله کرده و پای او را زخمی کرده که بازتاب گسترده‌ای هم در رسانه‌ها پیدا کرد.

اما خبرنگار خبرگزاری فارس، روایت تازه‌ای از این ماجرا به دست آورده و در ارتباط تلفنی با خانواده مصدوم متوجه شده که سگ بلاصاحب به مادر یک خانواده که در پیاده‌راه در حال حرکت بوده حمله کرده و پای او را می‌گیرد و وقتی برای رهایی از سگ تلاش می‌کند سگ دست او را هم گاز می‌گیرد.

همسر این فرد آسیب دیده در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: بعد از زخمی شدن همسرم او را به درمانگاه مهر پرند منتقل کردیم که به خاطر نداشتن واکسن پذیرش نکردند، لذا مجبور شدیم به بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) شهرستان رباط‌کریم برویم که در آنجا واکسن به همسرم زدند و گفتند نباید زخم را پانسمان کرد و باید روی زخم باز باشد و بدون پانسمان مرخص شد و در حال حاضر در منزل در حال استراحت است.

وی ادامه داد: برای اعتراض به عدم جمع‌آوری سگ‌ها به شهرداری مراجعه کردیم و آن‌ها جواب قانع کننده‌ای ندادند و گفتند که ما سگ‌ها را جمع‌آوری می‌کنیم، ولی عده‌ای کمپین حمایت از حیوانات راه می‌اندازند.

همسر این خانم در پایان عنوان کرد: خدا رحم کرده که این سگ به یک خانم بزرگسال حمله کرده و توانسته از خودش دفاع کند و اگر این حمله به یک کودک انجام می‌شد خدا می‌دانست چه بلایی در انتظارمان بود.



به گزارش فرتاک نیوز، جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب یکی از دغدغه‌های مهم مردم شهر جدید پرند است که متأسفانه تاکنون اقدامات مؤثری انجام نشده است، در همین رابطه رحیم علی‌پور دادستان عمومی و انقلاب رباط‌کریم در مصاحبه‌ای با خبرنگار فارس اعلام کرده بود مسؤول سامان‌دهی و جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب در کل شهر پرند به عهده شهرداری است و با آسیب دیدن خانواده‌ها می‌توانند به دادستانی مراجعه و شکایت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۶۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان