//
کدخبر: ۳۰۲۲۳۲ //

مسافرانی که قبل از پرواز متوجه بی‌اعتبار بودن بلیت خود می‌شوند!

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ضمن هشدار درباره تورهای مسافرتی غیرمجاز گفت: افرادی که به این روش مورد کلاهبرداری قرار می‌گیرند، معمولاً پس از مراجعه به فرودگاه پی به بی‌اعتبار بودن بلیتها برده و در نهایت متوجه می‌شوند که آژانس مربوطه وجود خارجی ندارد!

مسافرانی که قبل از پرواز متوجه بی‌اعتبار بودن بلیت خود می‌شوند!
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ شهاب امینی ضمن هشدار درباره تورهای مسافرتی غیرمجاز اظهار کرد: افراد سودجو و شیاد در روزهای پایانی سال برای رسیدن به اهداف مجرمانه خود، اقدام به اجاره دفاتر و تأسیس آژانسهای مسافرتی غیر مجاز در سطح شهر کرده و سپس از طریق ارسال پیامک یا تبلیغ در فضای مجازی، اعتماد مشتریان را به خود جلب می‌کنند.   

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی با بیان اینکه اینگونه مجرمان پس از دریافت وجه، بلافاصله محل اجاره را ترک می‌کنند، افزود: افرادی که به این روش مورد کلاهبرداری قرار می‌گیرند، معمولاً پس از مراجعه به فرودگاه پی به بی اعتبار بودن بلیتها برده و در نهایت متوجه می‌شوند که آژانس مربوطه وجود خارجی ندارد.  

وی تصریح کرد: اعزام مسافران و گردشگران در ایام نوروز به شهرها و کشورهای مختلف تابع ضوابط تعیین شده توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان هواپیمایی کشور بوده و هموطنان عزیز باید برای عزیمت به مسافرت و تهیه بلیت به دفاتر و آژانسهای مسافرتی معتبر که مجوز لازم توسط وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دارند، مراجعه کنند.

این مقام انتظامی از هموطنان خواست که از پرداخت هرگونه وجه و تحویل اسناد و مدارک هویتی (گذرنامه، کارت ملی و...) به افرادی که با تبلیغات واهی، مدعی اعزام تورهای مسافرتی با هزینه‌های پایین هستند پرهیز کرده و هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت با مرکز فوریتهای پلیسی 110 درمیان بگذارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۲۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان