//
کدخبر: ۲۹۹۷۱۵ //

عامل زورگیری از پسر ۱۲ساله مشهدی به دام افتاد

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری جوان آپاچی سواری خبر داد که کلیپ زورگیری خشن او از نوجوانی ۱۲ ساله در مشهد در فضای مجازی منتشر شده بود.

عامل زورگیری از پسر ۱۲ساله مشهدی به دام افتاد

جواد شفیع‌زاده با اعلام این خبر گفت: ساعت ۱۴:۱۹ روز پنجشنبه، ۲۳ بهمن ماه امسال یک فقره زورگیری و سرقت گوشی تلفن همراه از نوجوانی ۱۲ ساله همراه با ضرب و شتم توسط راکب موتورسیکلت  آپاچی در خیابان مجلسی مشهد به وقوع پیوست و با گزارش موضوع به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی آغاز شد.

به گزارش فرتاک نیوز، وی افزود:  در حالی که بررسی‌های پلیس آغاز شده بود کلیپی از صحنه این سرقت خشن نیز در فضای مجازی منتشر شد.

شفیع‌زاده خاطرنشان کرد: کاراگاهان دایره مبارزه با جرائم خشن پلیس آگاهی خراسان رضوی با اقدام‌های اطلاعاتی گسترده و در یک کار پیچیده پلیسی، متهم به ارتکاب این سرقت خشن که جوانی ۱۸ ساله بود را چهره‌زنی کرده و مورد شناسایی قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از شناسایی محل تردد متهم در محدوده منطقه خواجه ربیع مشهد با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند.

 وی تصریح کرد: متهم پرونده در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر  و موتورسیکلت مورد استفاده در سرقت نیز توقیف شد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، شفیع‌زاده با اعلام این مطلب که مالباخته در مواجهه حضوری، متهم و موتورسیکلت مورد استفاده در سرقت را  شناسایی کرده است، گفت: با دستورات تخصصی مقام قضایی تحقیقات پرونده ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۷۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان