//
کدخبر: ۲۹۸۲۰۱ //

دستگیری ۳ سارق سابقه‌دار در قروه

فرمانده انتظامی شهرستان قروه گفت: در یک عملیات ماموران انتظامی این شهرستان۳ سارق سابقه‌دار دستگیر شدند که به ۱۲ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

دستگیری 3 سارق سابقه‌دار در قروه
به گزارش فرتاک نیوز،

میثم گوهری‌آرانی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد در سطح شهرستان قروه، موضوع در دستور کار ماموران نیروی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در تحقیقات اولیه پلیس ۳ سارق سابقه‌دار شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به اعتراف متهمان به ۱۲ فقره سرقت محتویات داخل خودرو، اماکن خصوصی، قطعات خودرو و منزل در سطح شهرستان قروه، متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قروه اظهار داشت: ضرورت دارد مردم توصیه‌های پلیس و رعایت موارد حفاظتی و کنترلی در پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و با رعایت نکات ایمنی در حفظ ونگهداری اموال خود دست سارقان را در رسیدن به اهداف شوم خود کوتاه کنند.

گوهری‌آرانی در ادامه گفت:م ردم با تجهیز اماکن خود به تجهیزات بازدارنده و ایمنی، درحفظ و نگهداری اموال خود همواره کوشا باشند چرا که توجه به رعایت استانداردهای حفاظتی اماکن خصوصی و محل سکونت، امکان سرقت را در حد چشمگیری کاهش خواهد داد.

فرمانده انتظامی قروه تصریح کرد: مردم هنگام خروج از منزل تنها به قفل نمودن درب خروجی ساختمان بسنده نکنند و تمام درب‌های داخلی ساختمان از درب پشت بام، پذیرایی و حیاط خلوت را قفل کنند.

گوهری‌آرانی در ادامه افزود: ضرورت دارد مردم برای جلوگیری از سرقت منزل خود به روش توپی‌زنی، توپی قفل را با بدنه در هم سطح نمایند و در صورت عدم امکان چنین شرایطی از لوله فلزی به دور آن جوش دهند.

وی خطاب به راکبان انواع موتورسیکلت و خودرو گفت: در صورت امکان از رهاکردن موتورسیکلت در مکان‌های خلوت و کم‌تردد پرهیز شود و از پارکینگ‌های سطح شهر برای پارک وسایل نقلیه استفاده شود و از در اختیار قرار دادن سوئیچ خودرو به مسئولان پارکینگ پرهیز کنید.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان قروه، مردم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک می‌توانند از طریق تلفن ۱۱۰ مراتب گزارش خود را اطلاع دهند تا به آن رسیدگی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۲۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان