//
کدخبر: ۲۹۶۰ //

چابهار خط پایان مامور قلابی

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان چابهار، فردی که با معرفی خود به عنوان مامور پلیس از شهروندان کلاهبرداری می کرد، دستگیر شد.

چابهار خط پایان مامور قلابی

به گزارش فرتاک نیوز، سرهنگ محمد نوربخش گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی با جعل عنوان و استفاده از القاب ماموران پلیس آگاهی در سطح شهرستان اقدام به اخاذی از شهروندان می کند، با توجه به حساسیت موضوع بررسی و رسیدگی به ان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مامور قلابی شده و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات تخصصی کاراگاهان پلیس به معرفی خود به عنوان مامور پلیس آگاهی و خرید از سوپرمارکت ها، رستوران ها تحت این عنوان اعتراف کرد.

 

سرهنگ نوربخش در پایان با اشاره به اینکه متهم توسط مالباختگان شناسایی شده و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست تا جهت جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو، در صورت مواجه شدن با درخواست های غیر معقول توسط افراد که خود را مامور دولتی معرفی می کنند، حتما از آنان کارت شناسایی معتبر در خواست کنند و هرگونه موارد مشکوک را سریعا از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان