//
کدخبر: ۲۹۳۴۸۶ //

انفجار منزل مسکونی در خرم‌آباد؛جریان چه بود؟

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بخشی از جزئیات انفجار منزل مسکونی دوطبقه در خرم‌آباد که یازدهم آبان‌ماه رخ داد را بیان کرد.

انفجار منزل مسکونی در خرم‌آباد؛جریان چه بود؟

محمود ثمینی ششم دی‌ماه با اشاره به انفجار منزل مسکونی دو طبقه در یکی از محله‌های شمال شهر خرم‌آباد، اضافه کرد: براساس گزارش‌های اولیه از دستگاه‌های مسئول، علت این حادثه نگهداری مواد انفجاری در طبقه دوم این واحد مسکونی بوده است.

وی ادامه داد: مواد انفجاری که عمدتاً برای ماهیگیری استفاده می‌شود در طبقه دوم نگهداری شده ولی اینکه چه اقدامی و به چه علتی این انفجار صورت گرفته هنوز مشخص نیست.

ثمینی افزود: متأسفانه فردی که مواد انفجاری را در اختیار داشته است نیز بر اثر این حادثه فوت کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تاکید کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط دستگاه‌های امنیتی این انفجار هیچ‌گونه زمینه امنیتی نداشته و متاسفانه به دلیل سهل‌انگاری فردی بوده که مواد انفجاری ماهیگیری و موارد مشابه را در خانه نگهداری کرده است.

وی گفت: روند پیگیری‌ها توسط دستگاه‌های مسئول و امنیتی هنوز ادامه دارد و در حال بررسی است.

ثمینی خاطرنشان کرد: متاسفانه این خانه قدیمی و بافت آن فرسوده بوده و در طبقه پایین که زن و مرد سکونت داشتند هر دو به علت ریزش آوار فوت کردند.

به گزارش فرتاک نیوز، در حادثه انفجار منزل مسکونی در خرم‌آباد؛ پیرولی رحمتی‌نیا و سمن‌گل مددی‌نیا جان خود را از دست دادند و ۱۲ نفر نیز مصدوم شدند. همچنین به ۹ خودرو و ۱۹ منزل مسکونی نیز خساراتی وارد و یک خانه دو طبقه کاملاً تخریب شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۴۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان