//
کدخبر: ۲۹۳۲۱۸ //

باند کلاهبرداران اینترنتی در قم منهدم شد

جانشین فرمانده انتظامی قم گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس فتا، ۸ نفر از اعضای یک باند کلاهبردار اینترنتی در قم شناسایی و دستگیر شدند.

باند کلاهبرداران اینترنتی در قم منهدم شد

بهادر اسماعیلی گفت: در پی وصول چند فقره پرونده و شکایت‌های شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی، با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس فتا ۸ جوان ۱۶ تا ۳۰ ساله که علاوه بر قم در استان‌های دیگر نیز اقدام به کلاهبرداری کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی قم افزود: شگرد این کلاهبرداران، درست کردن لینک‌های جعلی مختلف تحت عنوان همسریابی، دوست یابی، پرداخت شارژ و خرید اینترنتی بود که اطلاعات بانکی افراد را به سرقت برده و حساب هایشان را خالی می‌کردند.

به گزارش فرتاک نیوز،اسماعیلی گفت: این هشت مجرم تاکنون ۸ میلیارد ریال کلاهبرداری داشتند و از منزلشان نیز تعدادی کارت بانکی، سیم کارت بی هویت، رایانه و تلفن همراه کشف شده است.

وی افزود: از سیم کارت‌ها و تجهیزات رایانه‌ای این کلاهبرداران تاکنون اطلاعات ۳ هزار فقره کارت بانکی افراد در سراسر کشور گزارش شده است.

شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه جرایم اینترنتی، این جرایم را از طریق شماره تلفن ۲۱۸۲۴۲۱۷ به پلیس فتا اعلام کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۲۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان