//
کدخبر: ۲۹۲۴۳۳ //

دستگیری شیطان بی آبرو در اهر

: عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی و هتک حرمت در فضای مجازی دستگیر شد.

دستگیری شیطان بی آبرو در اهر
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ قدرت آقاپور، فرمانده انتظامی شهرستان اهر گفت: در پی شکایت جمعی از شهروندان در رابطه انتشار تصاویر مستهجن و هتک حیثیت افراد در فضای مجازی ؛ بررسی این موضوع سریعاً در دستور کار مرکز اطلاعات فضای مجازی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان اهر قرار گرفت.

وی افزود: فردی در صفحه شبکه اجتماعی اینستاگرام تحت عنوان «ahar_fan» اقدام به انتشار تصاویر مستهجن و غیراخلاقی کرده بود، در عرض کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شد. بر حسب دستور قضائی صادره از بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اهر؛ فرد خاطی روانه زندان شد.

آقاپور ادامه داد: مرکز اطلاعات فضای مجازی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان اهر؛ به طور کامل تمامی گروه‌ها، کانال‌ها و صفحات را در فضای مجازی رصد می‌کند و در صورت مشاهده هرگونه رواج بی‌اخلاقی و فحشاء و تعرض به حریم دیگران بدون مماشات برخورد می‌کنیم.

وی گفت: از فعالان در فضای مجازی می‌خواهیم تا قبل از آن‌که آبروی کسی از بین نرفته و مورد برخورد قرار نگرفته از اقدامات خلاف شأن پرهیز کنند؛ چراکه رصد فضای مجازی بدون وقفه توسط پلیس در حال انجام است.

وی افزود: تا زمانی که می‌توانیم از بستر فضای مجازی برای ارتباطات استفاده کنیم؛ باید از تسویه‌حساب‌های شخصی و هتک حرمت و تعرض به حریم شهروندان و دوستان خودداری کنیم در غیر این صورت عواقب بعدی بر عهده فرد خاطی خواهد بود.

هر کسی که از سوی این صفحه اینستاگرامی مورد هتک حرمت و تعرض قرار گرفته می‌تواند شکایت خود را به پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان اهر اعلام کن

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۴۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان