//
کدخبر: ۲۹۲۰۴۷ //

خواستگار انتقام‌جو در دام پلیس فتا

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: به دنبال دریافت شکایت شهروندی با هویت معلوم مبنی بر ایجاد مزاحمت و تلاش برای تهدید و اخاذی اینترنتی از طرف فردی ناشناس با ساخت صفحه ای جعلی در اینستاگرام و ارسال پیام های خلاف واقعیت و نامطلوب در مورد شاکیه، مراتب با هماهنگی دستگاه قضایی به صورت ویژه در دستور کار مأموران و کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

خواستگار انتقام‌جو در دام پلیس فتا

سرهنگ محمدباقر سلگی در این رابطه افزود: پس از کسب تحقیقات از فرد شاکی مشخص شد اخیراً به دنبال پیشنهاد ازدواج از سوی فردی و انجام تحقیقات صورت گرفته از سوی خانواده اش به سبب نداشتن اخلاق حسنه و گرایش به اعتیاد به موادمخدر نسبت به ارائه پاسخ منفی به وی اقدام کرده است.

به گزارش فرتاک نیوز،وی اظهار کرد: بر همین اساس این فرد نیز درصدد انتقام‌جویی برآمده و اقدام به انجام این سری اقدامات غیرقانونی کرد که با شناسایی دقیق توسط مأموران و با تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه همه ملزم به رعایت قانون هستند، بیان کرد: رعایت قانون در فضای حقیقی و مجازی هیچ گونه تفاوتی نداشته و در صورت تجاوز به حریم شخصی افراد در فضای مجازی طبق قانون با مرتکب برخورد می شود.

کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی

وی در ادامه از کشف هفت تن و ۲۰۰ کیلوگرم برنج تقلبی در این شهرستان خبر داد و گفت: ‌براساس گزارشات واصله، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان از جایگزینی و ‌تقلب در فروش برنج معمولی شیرودی که در بازار هر کیلو ۲۳ هزار تومان است، با مارک کشت ‌دوم قصر طلایی که در حال حاضر در بازار هر کیلو ۳۴ هزار تومان است، مطلع شدند.‌

سلگی افزود: مأموران اداره ‌نظارت بر اماکن عمومی با همراهی کارکنان ادارات صمت و تعزیرات حکومتی شهرستان به ‌آدرس مذکور اعزام و مقدار هفت تن و ۲۰۰ کیلوگرم برنج تقلبی را از انبار این واحد صنفی کشف ‌کردند و یک متهم در این زمینه با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.‌

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر همچنین با اشاره به متلاشی شدن باند سارقان موتورسیکلت و کشف هفت دستگاه موتور مسروقه در ملایر، خاطرنشان کرد: در پی سرقت های موتورسیکلت در سطح شهرستان این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران یگان های اجرایی قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی دستگاه قضایی و انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی سرانجام مأموران پلیس آگاهی در یک اقدام ضربتی در خارج از شهرستان ملایر و بازرسی از مخفیگاهی موفق به کشف سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه و دستگیری دو متهم شدند.

سلگی بیان کرد: مأموران کلانتری ۱۳ نیز در بازرسی از یک پاتوق، تعداد یک دستگاه موتورسیکلت ۱۵۰ فاقد پلاک که تمام ارکان آن مخدوش شده، یک دستگاه موتورسیکلت ۱۲۵، یک دستگاه موتورسیکلت ان اس و یک دستگاه موتور سیکلت ۱۲۵ فاقد پلاک را کشف و دو متهم هم دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه در مجموع از چهار سارق تعداد هفت دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف شد، خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده هر چهار متهم تحویل مراجع قضایی شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۰۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان