//
کدخبر: ۲۸۹۹۲۴ //

سوء استفاده از تصاویر شخصی و اخاذی از برادر

فردی که با سوء استفاده از تصاویر شخصی و خانوادگی برادرش در فضای مجازی او را با یک صفحه جعلی تهدید کرده و قصد اخاذی از او را داشت، توسط پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ دستگیر شد.

سوء استفاده از تصاویر شخصی و اخاذی از برادر

سرهنگ علی سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در توضیح این خبر گفت: در پی ارجاع پرونده‌ای به پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ مبنی بر تهدید به انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی توسط یک شناسه تلگرامی، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

به گزارش فرتاک نیوز، وی افزود: ماموران با انجام بررسی‌های کارشناسی و به کارگیری اقدامات پلیسی متوجه شدند شناسه‌ای که شاکی را تهدید به انتشار تصاویر شخصی‌اش می کند، متعلق به برادر نامبرده است و بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی مخفیگاه متهم در منطقه حصارک کرج شناسایی و متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: متهم پس از دستگیری ابتدا منکر انجام هرگونه اقدام مجرمانه بود، اما با مشاهده مستندات پلیس فتا به ناچار لب به اعتراف گشود و بیان کرد که با همدستی همسرش تصاویر شخصی و خانوادگی برادر خود را جمع آوری کرده و قصد داشتند در شبکه اجتماعی با تهدید از نامبرده اخاذی کنند که توسط ماموران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به دستگیری همسر و همدست متهم، خاطرنشان کرد: با تکمیل پرونده متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۹۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان