//
کدخبر: ۲۸۸۵۳۴ //

دستگیری اعضای یک باند تروریستی

وزارت کشور عراق اعلام کرد که اعضای یک باند تروریستی را که نیروهای امنیتی و تظاهرکنندگان را در استان نجف هدف قرار داده بودند، بازداشت کرده است.

دستگیری اعضای یک باند تروریستی

به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، وزارت کشور عراق در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد، نیروهای پلیس در فرماندهی پلیس استان نجف اشرف پس از ۹ ماه پیگیری اطلاعاتی دقیق توانستند اعضای یک گروه تروریستی و جنایتکار که نیروهای امنیتی را هدف قرار داده بودند و در تظاهرات این استان در ماه فوریه گذشته، به سمت تظاهرکنندگان شلیک کرده بودند، بازداشت کنند.

به گزارش فرتاک نیوز،این وزارتخانه همچنین اعلام کرد، نیروهای امنیتی موفق شدند چهار تن از متهمان این گروه تروریستی را که به شلیک کردن به سمت تظاهرکنندگان و کشته و زخمی شدن آنها در جریان این تظاهرات اعتراف کرده بودند، بازداشت کنند.

وزارت کشور عراق در بیانیه مذکور اعلام کرد، بازداشت شدگان به استفاده از کوکتل مولوتف، یورش به منزل استاندار نجف، سرقت برخی از دارایی‌های عمومی و کتابخانه دارالحکمه، تلاش‌ برای ایجاد فتنه و اختلاف بین نیروهای امنیتی و تظاهرکنندگان و درگیری با این نیروها با هدف اشاعه هرج و مرج اعتراف کردند.

در بیانیه مذکور آمده است، اقدامات لازم برای تحقیق و بررسی از دیگر اعضای این باند به منظور ارجاع آنها به دستگاه قضایی همچنان ادامه دارد تا آنها به سزای اعمالشان برسند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۵۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان