//
کدخبر: ۲۸۷۴۷۳ //

قاتل اعدامی در زندان سمنان سرنوشت عجیبی پیدا کرد!

رهایی یک زندانی مرتکب قتل عمد از مجازات قصاص نفس با تلاش مسؤولان زندان

 قاتل اعدامی در زندان سمنان سرنوشت عجیبی پیدا کرد!

سرپرست اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان از رهایی یک زندانی مرتکب قتل عمد از مجازات قصاص نفس با تلاش مسؤولان زندان و اخذ رضایت از شاکیان و اولیای دم مقتول در این استان خبر داد.

امید کهربایی  از رهایی یک زندانی مرتکب قتل عمد از مجازات قصاص نفس با تلاش مسؤولان زندان و اخذ رضایت از شاکیان و اولیای دم مقتول در استان سمنان خبر داد.

وی افزود: با پیگیری‌های زیادی که برای رضایت از خانواده مقتول توسط مسئولان زندان به ویژه مددکاران انجام گرفت، سرانجام با رضایت خانواده مقتول، زندانی با هویت (م. م) که 32 سال سن دارد از مجازات قصاص نجات یافت.

به گزارش فرتاک نیوز،سرپرست اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان ادامه داد: این فرد اهل یکی از روستاهای سمنان و متأهل است و از سال 1396 به جرم قتل عمد، حدود 3 سال در زندان سمنان به سر می‌برد.

کهربایی اضافه کرد: پس از ماه‌ها تلاش و انجام پیگیری‌ها و مذاکرات مستمر با 4 نفر از اولیای دم توسط مسؤولان، مددکاری و شورای حل اختلاف زندان سمنان، سرانجام رضایت شاکیان جلب شد.

وی با بیان این‌که حکم قصاص نفس این قاتل در دادسرای عمومی و انقلاب سمنان صادر شده بود، خاطرنشان کرد: این فرد در زندان سمنان منتظر اجرای حکم بوده است.

سرپرست اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان خاطرنشان کرد: موضوع اعلام رضایت برای ادامه مراحل قضایی به دادگستری سمنان اعلام شده است و پرونده این محکوم، به لحاظ جنبه عمومی جرم و با احتساب مدت‌زمانی که در حبس بوده، رسیدگی خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۴۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان