//
کدخبر: ۲۸۶۷۵۶ //

سارقان مسلح طلا به دام افتادند

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش شبانه روزی و اقدامات متعدد عملیاتی سارقان مسلح ۳ کیلوگرم طلا شناسایی و دستگیر شدند.

سارقان مسلح طلا به دام افتادند

سردار خلیل واعظی در شرح جزئیات این عملیات پلیس گفت: ساعت ۱۲ شب ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری سارقان مسلح در جاده برازجان به دالکی به خودرو طلافروشان حمله و سه کیلو طلا به سرقت می‌برند.

وی افزود: با حضور کارشناسان کشف جرم پلیس آگاهی دشتستان مشخص شد ۳ نفر خریداران دوره گرد طلا، سه کیلوگرم طلا از بازار بوشهر خرید و در حین انتقال به اصفهان مورد حمله مسلحانه سارقان قرار گرفته اند.

به گزارش فرتاک نیوز،به گفته سردار واعظی سارقان حرفه‌ای که مالباختگان را از بوشهر تعقیب کرده بودند پس از سرقت طلا خودرو مورد استفاده خودرا در آبپخش آتش زده و متواری می شوند.

وی اظهار کرد: تیمی مجرب از کارآگاهان کشف جرم پلیس آگاهی دشتستان با ترسیم سناریو های متعدد و پیگیری های چندجانبه موفق به شناسایی هویت ۳ نفر اعضای متواری این باند سرقت شدند که در مخفیگاه زندگی می کردند.

فرمانده انتظامی بوشهر با بیان اینکه تمرکز بر شناسایی مخفیگاه متهمان منجر به شناسایی این مخفیگاه گردید عنوان کرد: با اعزام کارآگاهان دشتستان به شهر شیراز هر ۳ متهم با همکاری پلیس شیراز در مخفیگاهشان دستگیر و به برازجان منتقل شدند.

وی تصریح کرد: سارقان دستگیر شده ضمن اعتراف به سرقت مسلحانه سه کیلو طلا در جاده برازجان به یک فقره سرقت مسلحانه به همین شیوه در یکی از شهرهای استان همجوار نیز اعتراف کردند که تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۷۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان