//
کدخبر: ۲۸۴۸۶۷ //

۳۳۹ کیلو تریاک در کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۳۳۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی ال ۹۰ در محور بابامیدان _ یاسوج خبر داد.

 ۳۳۹ کیلو تریاک در کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شد

سرهنگ ستاد ً کیقباد مصطفایی ً در بیان جزئیات این خبر افزود: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با هماهنگی مرجع قضائی حین کنترل خودروهای عبوری در محور بابامیدان _ یاسوج به یک دستگاه خودروی ال ۹۰ مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

وی تصریح کرد: راننده با بی‌توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک‌ها در نهایت خودرو نیز متوقف شد.

به گزارش فرتاک نیوز،فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از این خودرو ۳۳۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط کردند اظهار کرد: در این رابطه راننده دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، مصطفایی با قدردانی از اقدام به موقع مأموران پلیس کهگیلویه و بویراحمد و با تاکید بر تشدید برنامه های پیشگیرانه و مقابله ای با سوداگران مرگ و باندهای قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۸۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان