//
کدخبر: ۲۸۲۷۸۹ //

نقشه تبهکاران برای ۲ بازیگر و خواننده معروف در تهران

زن جوان وقتی دید همسرش بعد از 5 سال زندان به او خیانت کرده و قصد دارد سناریوی سرقت های مسلحانه را در پایتخت به اجرا بگذارد در تماس با پلیس راز این سرقت ها را فاش کرد.

نقشه تبهکاران برای 2 بازیگر و خواننده معروف در تهران

 چندی قبل زن جوانی با صدایی آرام با پلیس تماس گرفت و ادعا کرد که همسرش و دوستانش که همگی از زندانیان سابقه دار هستند قصد دارند دست به سرقت مسلحانه از طلافروشی ها، بانک ها و خانه 2 بازیگر و خواننده معروف بزنند.

به گزارش فرتاک نیوز، پلیس که به ادعاهای عجیب این زن مشکوک شده بود با خونسردی از زن جوان خواست که از این ماجرای عجیب رازگشایی کند که زن جوان به ماموران گفت: شوهرم که بابک نام دارد از سارقان سابقه دار است که چند ماه قبل پس از 5 سال بخاطر سرقت خانه در تهران از زندان آزاد شد و در این سالها با تمام مشکلاتی که داشتم بچه هایمان را بزرگ کردم و به پای شوهرم ایستادم تا زندگی ام خراب نشود و فکر می کردم بعد از 5 سال زندان شوهرم دیگر دست از خلاف بر می دارد و پای زن و بچه اش می ماند.
وی افزود: چند روز گذشت اما شوهرم رفتارهای مرموزی داشت همیشه با تلفن صحبت می کرد و گوشی موبایل در دستش بود که شک کردم تا اینکه یک روز که حواسش به گوشی نبود به سراغ تلفن همراه بابک رفتم و متوجه شدم شوهرم با خواهر یکی از هم سلولی هایش در ارتباط است و بعد از 5 سال جواب تلاش هایی که برای فرزندان و زندگی ام خرج کرده بودم را گرفتم و فهمیدم شوهرم به من خیانت کرده اما این پایان کارهای اشتباه همسرم نبود.
زن جوان ادامه داد: یک شب متوجه شدم همسرم با مردی تلفنی در حال صحبت کردن است و وقتی پشت در اتاق رفتم شنیدم که آنها قصد دارند با چند نفر از دوستانشان دست به سرقت مسلحانه بزنند و همانجا بود که فهمیدم شوهرم رییس باند است و هماهنگی و نقشه های سرقت را طراحی می کند و قصد دارند برای اجرای نقشه هایشان تفنگ بخرند.

 

در حالیکه ماموران احتمال می دادند زن جوان در حسادت زنانه قصد دارد شوهرش را گرفتار کند اما ماموران با فرضیه درست بودن ادعاهای زن جوان تحقیقات را آغاز کردند و در همان تحقیقات ابتدایی مشخص شد که اظهارات زن بابک صحت دارد.
همین کافی بود تا بازپرس دادسرای ویژه سرقت دستور دستگیری بابک و اعضای باندش را صادر کند و کارآگاهان در گام نخست تجسس های پلیسی مشخص شد که بابک و اعضای باندش خانه ای را برای اجرای نقشه و هماهنگی هایشان در اطراف تهران اجاره کرده اند که مقر اصلی این باند سرقت مسلحانه است که در این مرحله تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران پای در پاتوق سارقان مسلح گذاشتند و 3 نفر از اعضای باند دستگیر شدند.
کارآگاهان درا دامه پی بردند 3 نفر دیگر از باند برای خرید اسلحه به یکی از شهرهای غربی کشور رفته اند که ماموران با اطلاع از این سرنخ های پلیسی در کمین 3 عضو دیگر باند نشسته و وقتی سارقان مسلح پای در پایتخت گذاشتند در عملیات غافلگیرانه در جنوب تهران دستگیر شدند.

 

اعضای این باند خود را بیگناه می دانستند و این در حالی بود که از آنها اسلحه کشف شده بود و در ادامه یک دفتر یادداشت از مخفیگاه سارقان به دست آمد که نقشه سرقت ها را در آن نوشته شده بود و همه محل ها و مشخصات سرقت ها طراحی و کشیده شده بود.
همین سرنخ ها کافی بود تا اعضای باند بابک را سرددسته باند و به نقشه هایی که در سر داشتند اعتراف کنند.

طراحی سرقت مسلحانه از داخل زندان

بابک که پس از 5 سال زندان در روزهای آخر آزادی اش با هم سلولی هایش نقشه سرقت مسلحانه ای را طراحی کرد و قصد داشتند خیلی زود آن را به اجرا بگذارند که قبل از سرقت دستشان رو شد.
سابقه داری؟
بله، آخرین بار که برای دزدی رفته بودم 5 سال قبل بود که همان موقعه صاحبخانه وارد خاه شد و با سر و صدا همسایه ها به کمک آمدند و دستگیر شدم و 5 سال از دوران زندگی ام را به خاطر پولی که به دست نیاوردم زندان افتادم.
چرا تصمیم به سرقت مسلحانه گرفتی؟
تصمیم گرفتم اینبار دست به یک سرقت مسلحانه بزنم که یک پول خوب به دست بیاورم که اگر هم بازداشت شدم و قرار شد سالها به زندان بروم به خاطر یه جرم سنگین باشد و ناراحت نباشم و آن روز اگر در خانه مرد جوان اسلحه همراهم بود جرات نمی کرد سر و صدا کند و دستگیر نمی شدم.
نقشه سرقت مسلحانه را کی طراحی کردی؟
در زندان بودم که با هم سلولی هایم که بخاطر زورگیری در زندان این سرقت ها را طراحی کردیم اما برای اجرای نقشه مان نیاز به افراد دیگر داشتیم چون 3 نفری نمی توانستیم نقشه مان را به اجرا بگذاریم و قصد داشتیم در سرقت هایی که طراحی کردیم افراد باند را تغییر دهیم که پلیس همه افراد را شناسایی نکند.
قصد داشتید چه محل هایی را هدف سرقت قرار دهید؟
همه نقشه هایمان را در دفترچه یادداشتم نوشته بودم، بانک ها، صرافیها و سرقت از چند خانه لوکس در بالای شهر که اسم یک بازیگر و خواننده هم در لیست مان بود که قرار بود خانه هایشان را هدف سرقت قرار دهیم. نقشه هایمان را در دفترچه نوشته بودم که همه چیز رو قانون و قاعده باشد همه زمان ها را نوشته بودیم تا دستگیر نشویم.
قصد داشتید در چه مدتی این سرقت ها را به اجرا بگذارید؟
ماجرای سرقت ها ماجرای قدرت بود که با هم سلولی هایمان شرط بستیم که در مدت یک ماه 10 سرقت مسلحانه انجام می دهیم و برای چنین پروژه بزرگی نیاز به برناه ریزی دقیقی داشتم که همه را می نوشتم.
دیگر اعضای باند را چطور شناسایی کردی؟
شایان همدستم یکی از فامیلانشان را به من معرفی کرد و 2 نفر دیگر هم از طریق همان فامیلاشان که از دوستانش بودند وارد باند شدند، همیشه برای کار خلاف تیم جور می شود.
احتمال نمی دادی دستگیر شوی؟
قرار بود یک ماه کلی سرقت کنیم و با پول زیادی که به جیب می زنیم یک ماه دور خلاف را خط می کشیم و وقتی دزدی نکنی پلیس هم نمی تواند ردیابی کند.
خانه بازیگر و خواننده معروف را چه طور شناسایی کردی؟
تصاویر و عکس های خانه هایشان نشان می داد که خیلی پولدار هستند و اگر سرقت کنیم پول خوبی به دست می آوریم و خیلی اتفاقی یکی از متهمانی که در زندان ما بود دوست زنش در خانه آن بازیگر کار می کرد که یک روز وقتی داشت درباره آن خانه صحبت می کرد آدرس را بدون اینکه خودش متوجه شود از زیرزبانش بیرون کشیدیم و تصمیم به سرقت آنجا گرفتیم.
بنا بر این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قراردارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۷۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان