//
کدخبر: ۲۸۱۵۶۷ //

حادثه کارگری در جاده خاوران

انگشت کارگری که حین کار با دستگاه پرس در داخل قسمتی از این وسیله گیر کرده بود توسط آتش نشانان آزاد شد.

حادثه کارگری در جاده خاوران

کارگران کارگاهی در جاده خاوران پس از اینکه همکارشان از قسمت دست چپ دچار حادثه شد و انگشت وی داخل قسمتی از یک  دستگاه پرس  گیر کرد، بلافاصله با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند.

ستاد فرماندهی  آتش نشانی  نیز بلافاصله زنگ ایستگاه ۱۲۱ را بصدا درآورد و آتش نشانان این ایستگاه به همراه تیم نجات ۱۵ را به محل حادثه در جاده‌ی خاوران، قبل از  عباس آباد  علاقبند اعزام کرد.

 

به گفته علی بهرامی فرمانده‌ی تیم آتش نشانان اعزامی، کارگر جوانی در داخل یک کارگاه پرس کاری و ریخته گری با دستگاه پرس در حال کار بود که به دلیل نامعلومی ناگهان انگشت اشاره‌ی دست چپ اش در یکی از قسمت‌های این دستگاه گیر کرد به گونه‌ای که هرچه او و همکارانش تلاش کردند نتوانستند انگشتش را خارج کنند.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی با اعلام این که پیش از حضورآتش نشانان در محل حادثه، کارگران قسمت مورد نظر را از دستگاه جدا کردند، تصریح کرد: آتش نشانان به محض حضور در محل حادثه، بی درنگ با استفاده از ابزار برش و با رعایت موارد ایمنی مشغول عملیات شدند.

این فرمانده‌ی آتش نشانی افزود: نیرو‌های آتش نشانی پس از برش قسمت فلزی دستگاه، انگشت این کارگر را آزاد کردند و با توجه به مصدومیت انگشت این فرد، او را برای انجام مداوا تحویل عوامل اورژانس دادند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۵۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان