//
کدخبر: ۲۷۹۳۵۳ //

دختر جوان در رودخانه مارون غرق شد

فرماندار شهرستان لنده از غرق شدن دختر جوان ۳۰ ساله اهل شهر سوق در رودخانه مارون جنب پل "ایدنک" خبر داد.

دختر جوان در رودخانه مارون غرق شد

"سید خدادوست موسوی" در گفت و گو با خبرنگار، افزود: امروز حدود ساعت ۱۹ دختر جوان ۳۰ ساله اهل و ساکن شهر سوق به علت آشنا نبودن به فنون شنا در رودخانه مارون غرق شده که با حضور عوامل امدادی جسد وی از رودخانه کشف شد.

وی تصریح کرد: بانوی جوان ۳۰ ساله عصر امروز قصد شنا در رودخانه مارون جنب پل ایدنک را داشت که متاسفانه در رودخانه مارون غرق شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش فرتاک نیوز،همچنین محسن جلیل، مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این خصوص گفت: امروز بعداز ظهر ساعت ۱۸ و ۱۸ دقیقه به مرکز اورژانس ۱۱۵ دهدشت مبنی بر درخواست کمک جهت نجات جان یک خانم در شهر لنده، که در رودخانه ایدنک غرق شده بود، بلافاصله پایگاه اورژانس لنده به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه قبل از رسیدن آمبولانس اورژانس، مصدوم به دلیل شدت عوارض ناشی از غرق شدگی و خفه شدن، جان خویش را از دست داده بود، افزود: باتوجه به صعب العبور بودن مسیر و پیمایش ادامه مسیر توسط تکنسین‌های اورژانس به صورت پیاده، به محض رسیدن عملیات احیا بلافاصله شروع اما متاسفانه به دلیل وقت زیادی که از مدت غرق شدن گذشته بود، عملیات موفقیت آمیز نبود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۳۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان