//
کدخبر: ۲۷۸۵۸۶ //

ماموران آگاهی تهران دختر جوان را پس از ۲۲ سال به مادرش رساندند

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از وصال مادر و دختری به یکدیگر پس از ۲۲ سال خبر داد.

ماموران آگاهی تهران دختر جوان را پس از 22 سال به مادرش رساندند

 سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری در این باره گفت: یازدهم شهریورماه سال جاری خانم ۲۴ ساله با مراجعه به دادسرای امورجنایی تهران طی دادخواستی در خصوص فقدان ۲۲ ساله مادرش بنام سمیرا شکایت کرد.

وی گفت: پرونده با موضوع فقدان افراد تشکیل و برای رسیدگی تخصصی با دستور معاون ارجاع دادسرای ناحیه ۲۷ تهران در اختیارکارآگاهان اداره چهارم "پیگیری فقدان افراد " قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار کرد: شاکی با حضور در اداره چهارم به کارآگاهان گفت: وقتی دو سالش بوده مادرش از پدرش جدا شده و دراین مدت نزد پدرش زندگی کرده است. او همچنین گفت که دیگر هیچ وقت مادرش را ندیده و اطلاعی از او ندارد.

سرهنگ نثاری ادامه داد: کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات شاکی با انجام تحقیقات میدانی و پلیسی موفق شدند هویت کامل فقدانی راشناسایی کنند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان در شاخه دیگری از تحقیقات خود محل سکونت فرد مفقود شده را در حوالی غرب تهران شناسایی کردند و باهماهنگی مقام قضائی، در هجدهم شهریورماه به اداره چهارم دعوت شد. طی مواجهه حضوری شاکی پس از ۲۲ سال بی خبری مادرش وی را ملاقات و به آغوش کشید.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: با توجه به اقدامات ویژه کارآگاهان اداره چهارم که منجر به وصال مادر و فرزند بعداز ۲۲ سال شد پرونده برای سیرمراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۵۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان