//
کدخبر: ۲۷۳۰۱۸ //

کشف ۲ قتل در شهر کرمانشاه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف 2 فقره قتل طی بامداد امروز (چهارشنبه) در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری قاتلان ادامه دارد.

کشف 2 قتل در شهر کرمانشاه

سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: اولین قتل ساعت 2:50 دقیقه بامداد امروز توسط ماموران کلانتری 18 سجادیه و حوالی بیمارستان بیستون کشف شد که طی آن مرد جوان 40 ساله ای به خاطر اصابت جسم سخت به پشت سرش و خونریزی شدید جان سپرده بود. 

به گزارش فرتاک نیوز، وی ادامه داد: همراهان یکی از بیماران، خوردوی پژوپارس بدون پلاکی را مشاهده کرده بودند که پس از بیرون انداختن جسد مرد جوانی در حوالی بیمارستان بیستون به سرعت از محل متواری شده بود و سپس موضوع را به نگهبان بیمارستان و وی هم به ماموران پلیس اطلاع داده بود. 

سرهنگ آمویی خاطرنشان کرد: همچنین در بازرسی های انجام شده از شخص مقتول وسایلی مانند 2 تیغه خشاب اسلحه کمری، 21 عدد فشنگ جنگی و یک تیغه تیزبر کشف شد. 

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه در خصوص دیگر قتل کشف شده نیز گفت: پس از اطلاع به پلیس در ساعت حدود 3:30 دقیقه بامداد مبنی بر رها شدن یک دستگاه خودروی پژو 405 در جاده پشته کش کرمانشاه و قرار داشتن شخصی که روی فرمان خودرو افتاده است، ماموران کلانتری 17 بعثت راهی محل شدند. 

وی یادآوری کرد: با حضور ماموران مشخص شد فردی که داخل خودرو است از ناحیه پشت با اسلحه شکاری مورد اصابت گلوله قرار گرفته و فوت کرده است. 

سرهنگ آمویی در پایان و با اشاره به انتقاد هردو جسد به پزشکی قانونی از تلاش برای دستگیری عوامل دخیل در قتل های بامداد امروز خبر داد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۰۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان