//
کدخبر: ۲۶۹۹۴۹ //

مصدومیت دو کارگر در پی سقوط از ساختمان در حال تخریب

ضا جلیلی نیکرو فرمانده آتش‌نشانان ایستگاه ۸۱ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری اظهار کرد: ساعت ۱۱:۱۳ دقیقه صبح امروز شهروندان با مشاهده ریزش یک ساختمان در حال تخریب واقع در عبدل آباد با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه ۸۱ و گروه امداد و نجات ۶ را رهسپار محل حادثه کرد. وی ادامه داد: کارگران ساختمانی در حال تخریب یک پاساژ بودند که به علت بی‌احتیاطی در حین تخریب باعث ریزش ساختمان شدند که منجر به محبوس شدن دو کارگر ۱۸ ساله و ۲۸ ساله شده بود که خوشبختانه هر دو کارگر قبل از رسیدن آتش‌نشانان توسط شهروندان از زیر آوار خارج شده و به محیط امنی انتقال یافته بودند. فرمانده این عملیات آتش نشانی افزود: آتش‌نشانان پس از بازدید و بررسی اولیه اقدام به ایمن سازی کرده و هر دو کارگر مصدوم تبعه افغان را به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه تحویل دادند.

مصدومیت دو کارگر در پی سقوط از ساختمان در حال تخریب
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا جلیلی نیکرو فرمانده آتش‌نشانان ایستگاه ۸۱ اظهار کرد: ساعت ۱۱:۱۳ دقیقه صبح امروز شهروندان با مشاهده ریزش یک ساختمان در حال تخریب واقع در عبدل آباد با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه ۸۱ و گروه امداد و نجات ۶ را رهسپار محل حادثه کرد.

وی ادامه داد: کارگران ساختمانی در حال تخریب یک پاساژ بودند که به علت بی‌احتیاطی در حین تخریب باعث ریزش ساختمان شدند که منجر به محبوس شدن دو کارگر ۱۸ ساله و ۲۸ ساله شده بود که خوشبختانه هر دو کارگر قبل از رسیدن آتش‌نشانان توسط شهروندان از زیر آوار خارج شده و به محیط امنی انتقال یافته بودند.

فرمانده این عملیات آتش نشانی افزود: آتش‌نشانان پس از بازدید و بررسی اولیه اقدام به ایمن سازی کرده و هر دو کارگر مصدوم تبعه افغان را به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه تحویل دادند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۹۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان