//
کدخبر: ۲۶۲۸۲۲ //

تصادف در محور نطنز-کاشان ۸ کشته برجای گذاشت

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان از کشته شدن هشت نفر بر اثر تصادف در محور نطنز-کاشان خبر داد.

تصادف در محور نطنز-کاشان ۸ کشته برجای گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

منصور میرابوطالبی، ضمن اشاره به وقوع تصادف در بامداد امروز اظهار داشت: با وقوع تصادف در 20 کیلومتری نطنز به کاشان ساعت چهار صبح امروز در بین دو خودرو پژو 405 و پرشیا عوامل امداد و نجات سریعا همراه با عوامل اورژانس به محل حادصه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه در 20 کیلومتری کاشان به وقوع پیوست، افزود: با بررسی حادثه مشخص شد متاسفانه دو خودرو دچار حریق شده و متاسفانه موجب جان‌باختن شش نفر از سرنشینان خودرو 405 و دو سرنشین خودرو پژو پرشیا شده است و پس از اطفاء حریق توسط عوامل آتش‌نشانی عوامل هلال احمر نسبت به آزادسازی متوفیان اقدام کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان با بیان اینکه علت این حادثه توسط عوامل راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است، ابراز داشت: به همشهریان و هموطنان عزیز توصیه می‌شود از مسافرت و تردد غیرضروری اجتناب و در صورت لزوم سفر حتما اصول ایمنی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا و کاهش مسافرت میزان تصادف جاده‌ها در اسفندماه سال 98 کاهش پیدا کرده است گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی هموطنان عزیز است و به همه رانندگان توصیه می‌شود تا با رعایت این قوانین سفری ایمن داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۸۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان