//
کدخبر: ۲۶۲۶۴۲ //

نقشه پلید برای زنان و نوجوانان با محبت کرمانشاهی

رییس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه از شهروندان خواست مراقب سرقت گوشی تلفن همراه خود توسط افراد سارق به بهانه برقراری تماس‌های صوری باشند.

نقشه پلید برای زنان و نوجوانان با محبت کرمانشاهی

به گزارش فرتاک نیوز از کرمانشاه، سرهنگ «فرزاد اکبری» بااشاره به گزارش هایی در خصوص افزایش نوع جدیدی از سرقت گوشی های تلفن همراه اظهار داشت: در این نوع سرقت فرد سارق با حالتی مستاصل به صاحب موبایل مراجعه کرده و از او درخواست می کند که گوشی تلفن همراهش را برای یک تماس فوری و ضروری در اختیارش قرار دهد.

وی ادامه داد: سارق پس از دریافت گوشی موبایل در یک لحظه از غفلت صاحب موبایل سوء استفاده کرده و اقدام به فرار و دزدیدن آن می کند.

سرهنگ اکبری تصریح کرد: همچنین شگرد دیگر این افراد پرسیدن آدرس در داخل خودرو از فرد پیاده ای‌ است که گوشی تلفن همراه در دستش قرار دارد، آنها پس از نزدیک شدن به شخص مورد نظر عموما توسط فردی که در صندلی جلو، کنار راننده نشسته اقدام به سرقت موبایل کرده و متواری می شوند.

رییس پلیس پیشگیری کرمانشاه افزود: سارقان عموما در این روش، سوژه های خود را از میان زنان، نوجوانان و افراد کهنسال انتخاب می کنند.

وی در پایان از شهروندان خواست تا نهایت دقت را در نگهداری گوشی تلفن همراه خود به عمل آورده و حتی الامکان از دادن آن به افراد ناشناس برای برقراری تماس خودداری کنند.شط

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۶۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان