//
کدخبر: ۲۶۱۴۹۲ //

حمله خرس به کوهنورد ایلامی/ فرد مصدوم به مرکز درمانی در ایلام انتقال یافت

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان ایلام، گفت: در ارتفاعات شهرستان ملکشاهی، ساعتی پیش کوهنورد ایلامی مورد حمله خرس قرار گرفته بود که به وسیله بالگرد اورژانس 115 به مرکز استان انتقال داده شد.

حمله خرس به کوهنورد ایلامی/ فرد مصدوم به مرکز درمانی در ایلام انتقال یافت
به گزارش فرتاک نیوز،

صیدنور علی‌مرادی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان ایلام ظهر امروز، گفت: ساعتی پیش کوهنورد ایلامی که در ارتفاعات شهرستان ملکشاهی توسط خرس مورد حمله قرار گرفته بود، به وسیله بالگرد اورژانس ۱۱۵ به مرکز استان انتقال داده شد.

وی  افزود: در پی تماس همراهان مصدوم با مرکز ارتباطات و هماهنگی عملیات مرکز استان مبنی بر حمله خرس به فرد کوهنورد در ارتفاعات ملکشاهی و اعلام گزارش وخامت حال فرد، بلافاصله بالگرد اورژانس به سمت محل حادثه به پرواز در آمد.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان اظهار کرد: در گزارش اولیه به مرکز دیسپچ ایلام توسط تکنسین بالگرد اورژانس، خونریزی شدید و پارگی‌عمیق و شکستگی از ناحیه دست به مرکز اعلام شد.

وی تصریح کرد: پس از اقدامات اولیه درمانی و کنترل خونریزی‌ها، فرد مصدوم در مدت پانزده دقیقه به مرکز استان انتقال داده شد.

علی‌مرادی یادآور شد: با وجود صعب‌العبور بودن منطقه و بعد مسافت با مرکز درمانی، این عملیات نجات فقط توسط بالگرد اورژانس ۱۱۵ قابل اجرا بود که در صورت انتقال زمینی مصدوم، این عملیات تقریبا با گذشت سه ساعت پر مخاطره انجام می گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۴۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان