//
کدخبر: ۲۵۹۵۰۷ //

پس از ۴ شبانه‌روز تلاش، جنازه چوپان مفقود شده در تایباد پیدا شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان تایباد گفت: پس از گذشت چهار شبانه‌روز تلاش مستمر در عملیات جست‌وجوی فرد مفقود شده در روستای آبقه بخش مرکزی شهرستان تایباد، با تلاش تیم اعزامی استان و آتش‌نشانی مشهد و تیم‌های امدادی هلال‌احمر تایباد، امروز یکشنبه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت 14 در بند خاکی روستا آبقه جسد جوان ۱۹ ساله از آب بیرون آورده شد.

پس از 4 شبانه‌روز تلاش، جنازه چوپان مفقود شده در تایباد پیدا شد
به گزارش فرتاک نیوز،

غلامرضا صیادی اظهار کرد: بر اساس گزارش مردمی مبنی بر مفقود شدن چوپان ۱۹ ساله در ساعت ۲ بامداد روز پنجشنبه یازدهم اردیبهشت بلافاصله تیم امداد کوهستان این هلال‌احمر به منطقه اعزام شد.

وی در تشریح ماجرا افزود: فرد مورد نظر در طی مسیر برگشت از همکار دیگر خود که در هدایت گَله گوسفندان او را همراهی می‌کرده جدا شده و به روستا بازنگشته است. این موضوع در ساعت ۱۸ همان روز به جمعیت هلال‌احمر و نهادهای مربوطه اعلام و بلافاصله عملیات جست‌وجو انجام شد.

صیادی بیان کرد: در این عملیات چهار روزه ۶ تیم جست‌وجو و نجات جمعیت هلال‌احمر شهرستان تایباد، فرماندهی و بسیجیان حوزه شهید شوشتری و قرارگاه شهید قاجاریان، نیروی انتظامی، فرماندهی پاسگاه پشته و نیروهای مردمی از ابتدای روشنایی هوا با حضور منسجم و تیم بندی شده با وجود ریزش تگرگ و باران و نامساعد بودن هوا به سمت ارتفاعات برای جست‌وجو اعزام شدند.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای اعزام تیم آنست(سگ‌های زنده یاب) از جمعیت هلال‌احمر استان به شهرستان تایباد، مطرح کرد: همچنین علاوه بر تیم‌هایی که از منطقه تایباد در عملیات جست‌وجو حضور داشتند دو تیم امداد کوهستان جمعیت هلال‌احمر خواف نیز از صبح 13 اردیبهشت ماه جاری عملیات جست‌وجو از سمت خواف به تایباد را مجدد آغاز کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۵۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان