//
کدخبر: ۲۵۸۴۲ //

پژو پارکینگ را به آتش کشاند +عکس

دود حاصل از آتش‌ سوزی خودروی پژو پارس، پارکینگ و ساختمان مسکونی در بلوار فردوس را فرا گرفت.

پژو پارکینگ را به آتش کشاند +عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

از سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 00:12 بامداد امروز حریق در یک مجتمع مسکونی در بلوار فردوس، خیابان بهار جنوبی به سامانه 125 اعلام شد که آتش‌نشانان ایستگاه 27 و 98 بی‌درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

افسر آماده منطقه یک عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در داخل محوطه 300 مترمربعی پارکینگ یک مجتمع مسکونی آتش گرفته و دود بسیار غلیظی راهروها و قسمت پارکینگ مجتمع مسکونی را فرا گرفته بود.

وی ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی به محض رسیدن به محل حادثه به منظور ایمن‌سازی جریان اصلی برق و گاز مجتمع مسکونی را قطع کردند و با به‌کارگیری تجهیزات خاموش‌کننده مشغول مهار شعله‌های آتش شدند.

مولا کشاورز خاطرنشان کرد: همزمان گروه دیگری از آتش‌نشانان خود را به راهروها و طبقات بالایی ساختمان رساندند و تعدادی از ساکنان را به محل امن انتقال دادند.

در این حادثه به هیچ یک از ساکنان آسیبی نرسید، نیروهای آتش‌نشانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن آتش‌سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و از سرایت شعله‌های آتش به دیگر خودروهای پارک شده در قسمت پارکینگ جلوگیری به عمل آوردند.

JamNewsImage23252321

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان