//
کدخبر: ۲۵۶۸۸ //

قاضی قلابی در آمل میلیاردر شد

حجت الاسلام جعفری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از دستگیری غاصب عناوین دولتی و قضایی در شهرستان آمل خبر داد.

به گزارش فرتاک نیوز، حجت الاسلام و المسلمین جعفری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از دستگیری غاصب عناوین دولتی و قضایی در شهرستان آمل خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: متهم "ع. ی" در شهرستان‌های مختلف استان مازندران با غصب عناوینی، چون بازپرس ویژه قتل، قاضی دادگستری استان، بازپرس ویژه قوه قضائیه و پرسنل حفاظت و اطلاعات با فریب مردم به کلاهبرداری اقدام کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به استمرار فعالیت مجرمانه نامبرده و گزارش و شکایت شهروندان، متهم در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۹۶ توسط مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان مازندران در شهرستان آمل دستگیر و با صدور قرار مناسب به زندان معرفی شد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری خاطرنشان کرد: مطابق مستندات و شکایت‌های موجود، متهم به اتهام کلاهبرداری به مبلغ حدود سه میلیارد ریال، در شعب مختلف استان دارای پرونده قضایی در حال رسیدگی است.

این مقام قضایی از مردم استان مازندران خواست در صورت وجود شکایت در این خصوص، موارد را به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آمل گزارش کنند.

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۶۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان