//
کدخبر: ۲۵۳۷۷۲ //

تلاش ناکام زندانی برای ورود موادمخدر به داخل زندان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف مقادیری موادمخدر از یک زندانی خبر داد که قصد داشت مواد را وارد زندان کند.

 تلاش ناکام زندانی برای ورود موادمخدر به داخل زندان

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند با اشاره به بازداشت فردی که قصد وارد کردن موادمخدر را به زندان داشت، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: چندی پیش یکی از زندانیان یکی از زندانهای تهران بر اساس قوانین موجود، مشمول استفاده از مرخصی زندان شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ افزود: این فرد متأسفانه از اعتماد قانون به خود سوءاستفاده کرده و به جای بروز رفتار شایسته برای فراهم کردن بسترهای رفاهی که قانون برای مجرمان و محکومان پیش‌بینی کرده، با انجام یک عمل خلاف و مجرمانه  باعث دستگیری خود و به احتمال فراوان افزوده شدن مدت محکومیتش در زندان شد.

وی تصریح کرد: این فرد که چندی قبل در مرخصی زندان به سر می‌برد به صورت اتفاقی در دایره یکی از پرونده‌های پلیس مبارزه با موادمخدر تهران و مشخصاً پایگاه نهم این پلیس وارد شده و به عنوان خریدار، موفق به خرید مقادیری موادمخدر شده بود که پلیس با توجه به شناسایی و کسب اطلاعات لازم از این فرد متوجه شد وی قصد ورود این مواد را به زندان دارد لذا به جای بازداشت وی و با پیشنهاد مسئولان زندان ،متهم تحت نظر قرار گرفت تا نحوه و شگرد ورود موادمخدر به زندان برای مسئولان مشخص شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: با طراحی این شگرد، موارد با مرجع قضائی هماهنگ و پس از اخذ مجوز، این سناریو پیگیری شد که خوشبختانه تبهکار مذکور در ورودی زندان توسط حراست زندان مورد بازرسی قرار گرفت و در حالیکه موادمخدر را در دیواره‌های داخلی ساک خود به صورت ماهرانه‌ای جاسازی کرده بود، بازداشت شد.

به گفته حسنوند، از این متهم، یک کیلو 144 گرم هروئین، یک کیلو و  469 گرم شیشه، 30 قرص ترامادل و 14 گرم گراس کشف شد و در این رابطه پرونده دیگری برای این متهم در دستگاه قضائی به جریان افتاد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۷۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان