//
کدخبر: ۲۵۱۹۲۶ //

تصادف محور شیراز- فیروزآباد ۱۲ کشته و مصدوم به جای گذاشت

رئیس اورژانس فیروزآباد گفت: امروز طی دو تصادف در محور فیروزآباد-شیراز ، 12 نفر کشته و مصدوم شدند.

تصادف محور شیراز- فیروزآباد 12 کشته و مصدوم به جای گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی علی یاری با تائید تلفات تصادف آخرین روز از سال ۹۸ در محور فیروزآباد اظهار داشت: به دنبال اعلام تصادف هولناک پراید و نیسان در محور فیروزآباد – شیراز و گزارش تعداد زیاد مصدوم بدحال و فوتی، مرکز اورژانس فیروزآباد، بلافاصله ٤ آمبولانس به محل حادثه اعزام نمود.
وی افزود: این تصادف که در حوالی سد تنگاب اتفاق افتاد ٨ مصدوم در پی داشت که متأسفانه ٣ مصدوم به دلیل شدت جراحات وارده قبل از رسیدن آمبولانس جان‌باخته و ١ مصدوم نیز پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی فیروزآباد ادامه داد: ٤ مصدوم دیگر نیز توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان قائم (عج) فیروزآباد انتقال داده شدند.
 مهدی علی یاری اضافه کرد: هنوز ساعتی چند از این تصادف نگذشته بود که تصادف زنجیره‌ای دیگری در محور فیروزآباد – شیراز اتفاق افتاد که ٤ کشته و زخمی در بر داشت.
وی بیان کرد: این حادثه که براثر تصادف ٤ خودروی سمند، پژو ٤٠٥، نیسان و ٢٠٦ اتفاق افتاد چهار مصدوم در پی داشت.
 رئیس اورژانس و فوریتهای پزشکی فیروزآباد اظهار داشت: از این تعداد یکی از مصدومان به دلیل شدت جراحات وارده قبل از رسیدن آمبولانس جان باخت و ٣ مصدوم دیگر به بیمارستان حضرت قائم (عج) انتقال داده شدند.
رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی فیروزآباد خواستار رعایت قوانین و مقررات رانندگی توسط همهرانندگان شد و گفت: رانندگان با رعایت جوانب احتیاط و کاهش سرعت در روزهای بارانی حافظ خود و خانواده خود باشند تا بتوانند با خاطره خوشی سال جدید را آغاز کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۹۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان