//
کدخبر: ۲۵۰۸۲۷ //

افشای راز کلاهبرداری مرد فریبکار در مغازه حلیم فروشی / پلیس فتا خبر داد

مرد جوان که با فریبکاری گوشی موبایل گرانقیمت دختر جوان را خریداری کرد اما هیچ پولی به حساب دختر جوان واریز نشد.

افشای راز کلاهبرداری مرد فریبکار در مغازه حلیم فروشی / پلیس فتا خبر داد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "تورج کاظمی" رئیس پلیس فتا ، گفت: 28 بهمن ماه امسال خانمی 27 ساله ساکن محله یافت آباد با طرح شکایتی در دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای (ناحیه 31 تهران) و مراجعه به پلیس فتا تقاضای شناسایی متهم را خواست.

وی بیان کرد: شاکی اظهار داشت، قصد فروش گوشی همراهم به مدل آیفون7پلاس را داشتم. در سایت خرید و فروش اینترنتی آگهی فروش گوشی ام را درج کردم و فردی که مدعی خرید بود با من تماس گرفت و خواهان خرید آن شد وپس از گفت و گو بر سر قیمت آن، مقرر شد مبلغ گوشی ام را واریز و تصویر رسید واریزی را از طریق شبکه اجتماعی برایم بفرستد.

این مقام انتظامی گفت: شاکی ادامه داد به محض دریافت سند واریزی تراکنش مالی پیک موتوری به در منزلم مراجعه کرد و گوشی ام را به همراه کلیه وسایل جانبی و کارتش را به وی تحویل دادم بدون اینکه از واریزی مبلغ مطمئن بشودم به وی تحویل دادم. اما بعداً متوجه شدم که هیچ پولی به حسابم واریز نشده و رسید جعلی است.

این مقام انتظامی با بیان انیکه بررسی موضوع در اختیار تیمی از مهندسان پلیس فتا قرار گرفت و مشخص شد که متهم هیچ ردی از خود در فضای مجازی برجای نگذاشته است، ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی به دست آمد متهم مردی 38 ساله و از مغازه حلیم فروشی خرید انجام داده است.

رئیس پلیس فتا افزود: در گام بعدی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیش تر مرتکب همین جرائم مجرمانه شده است و اکنون تحت تعقیب مراجع قضائی در اقصی نقاط کشور است و دارای چندین حساب بانکی که اکثر آنها از سوی مراجع مختلف مسدود شده است.

وی گفت: مخفیگاه متهم در شهر کرج شناسایی و با دستور قضائی تیمی از ماموران با هماهنگی های قضائی به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند وی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

این مقام پلیسی گفت: متهم به جرم ارتکابی اعتراف کرد و برای سیرمراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۰۸۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان