//
کدخبر: ۲۴۸۵۹۹ //

دستگیری ۲ سارق مسلح در ماهشهر

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ۲سارق مسلح و به عنف جاده ای که در اغتشاشات آبان ماه نقش موثر داشتند، توسط پلیس ماهشهر شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری ۲ سارق مسلح در ماهشهر

به گزارش فرتاک نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده شامگاه پنجشنبه با بیان این خبر اظهار داشت: درپی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه و به عنف جاده ای در شهرستان ماهشهر و شهرستانهای همجوار، موضوع به صورت ویژه در دستورکار فرماندهی انتظامی ماهشهر قرار گرفت.

وی افزود: عصر پنجشنبه ماموران کلانتری۱۳ این شهرستان با اقدامات اطلاعاتی این ۲سارق مسلح را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد : در تحقیقات به عمل آمده متهمان تاکنون به پنج فقره سرقت مسلحانه و به عنف در محورهای مواصلاتی، ازجمله آزادراه و جاده پایانه باربری اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: مقادیری اموال مسروقه شامل ۲ دستگاه لباسشویی، تعدادی لوازم داخل خودرو، یک دستگاه خودرو پژو پلاک مخدوش،۲ قبضه اسلحه کلاش و کلت کمری بکار رفته در سرقت ها از مخفیگاه سارقان کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: صحنه های سرقت باحضور مالباختگان و متهمان بازسازی و پس از تشکیل پرونده هر ۲ سارق تحویل مرجع قضایی شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۵۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان