//
کدخبر: ۲۴۸۱۹۲ //

کارگردان تئاتر و سینما به اتهام قتل همسرش دستگیر شد

ساعت ۹:۳۰ دوشنبه ۱۲ اسفند، گزارش مرگ مرموز زن جوانی در خانه‌اش به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد. به‌دنبال اعلام این خبر بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه که طبقه چهارم خانه‌ای در منطقه یوسف‌آباد بود شدند و جسد زن جوان را در حالی روی تخت خواب دیدند که آثار خراشیدگی روی بدنش به چشم می‌خورد.

کارگردان تئاتر و سینما به اتهام قتل همسرش دستگیر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که زن ۳۶ ساله عکاس تئاتر، سینما و تلویزیون و فوق لیسانس ادبیات فارسی بوده است. همسر ۲۸ ساله او نیز کارگردان تئاتر و سریال‌های تلویزیونی است.متخصصان پزشکی قانونی در معاینات اولیه علت مرگ را مسمومیت یا خفگی اعلام کردند اما نظریه اصلی منوط به انجام کالبد شکافی و تحقیقات بیشتر شد.

همسر این زن در تحقیقات به تیم جنایی گفت: همسرم دختر عمه‌ام نیز بود او یکبار ازدواج کرده و طلاق گرفته بود. دو سال قبل بدون توجه به مخالفت‌های خانواده‌ها با هم ازدواج کردیم چرا که من عاشقش بودم.

او ادامه داد: اغلب من و همسرم در پروژه‌های کاری مشترک باهم بودیم و به‌همین خاطر خانه‌مان فقط یک کلید داشت که دست همسرم بود. صبح مثل همیشه از خانه بیرون رفتم و ساعت ۷ عصر که به خانه برگشتم هر چه زنگ در را زدم همسرم در را باز نکرد و جوابی نداد. به تلفن همراهش زنگ زدم که خاموش بود. در نهایت با کمک کلیدساز وارد خانه شدم و با جسد همسرم مواجه شدم.

خراش‌های مشابه

در حالی‌که مرد جوان مدعی بود که از علت مرگ همسرش بی‌اطلاع است کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت آثار خراشیدگی را روی بدن مرد جوان دیدند. آثار خراشیدگی که این احتمال را مطرح می‌کرد زوج جوان باهم درگیر شده‌اند.

با به‌دست آمدن این مدرک بار دیگر از وی تحقیقات صورت گرفت و او این بار به دعوای شب قبل اعتراف کرد: به‌خاطر پروژه کاری که داشتم شب‌ها دیر به خانه می‌آمدم. همسرم از این موضوع ناراحت بود و مدام شکایت می‌کرد. شب حادثه نیز سر این موضوع باهم بحثمان شد و کتک کاری کردیم. او می‌گفت شب‌ها در خانه تنها است و اذیت می‌شود و از من می‌خواست که زودتر به‌خانه برگردم. صبح هم بدون اینکه با همسرم حرفی بزنم خانه را ترک کردم و از او خبری نداشتم تا اینکه به خانه برگشتم و جسدش را دیدم.

باتوجه به اظهارات ضد و نقیض مرد جوان، بازپرس واحدی از شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت او را صادر کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: شوک
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۱۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان