//
کدخبر: ۲۴۶۳۷۲ //

درگیری مسلحانه پلیس با دزدان هپروتی در مشهد + عکس

نیرو‌های کلانتری سناباد مشهد در یک عملیات تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه با سارقان سابقه دار آلوده به مواد افیونی راز چندین فقره سرقت اموال داخل خودرو‌های پارک شده را فاش کردند.

درگیری مسلحانه پلیس با دزدان هپروتی در مشهد + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

فرمانده انتظامی مشهد روز گذشته در تشریح ماجرای دستگیری «دزدان هپروتی» گفت: سپیده دم سی ام بهمن، ماموران گشت خودرویی کلانتری سناباد هنگام انجام وظیفه در راستای مبارزه با جرایم مشهود و پیشگیری از دستبرد به اموال مردم، به چگونگی توقف یک دستگاه پراید مشکی در حاشیه خیابان مشکوک شدند و سرنشینان آن را زیرنظر گرفتند.

سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود: بررسی‌های نامحسوس نیرو‌های گشت انتظامی نشان می‌داد که سه جوان درون خودروی پراید مشغول استعمال مواد مخدر هستند و در عالم هپروت به سر می‌برند، اما در همین حال استعلام شماره انتظامی پراید از مرکز فرماندهی پلیس بر حساسیت ماجرا افزود چرا که این استعلام مشخص کرد پراید مذکور مدتی قبل از شهرستان فریمان سرقت شده است بنابراین نیرو‌های گشت با دستور سرگرد جواد بیگی (رئیس کلانتری سناباد) برای دستگیری سرنشینان خودرو وارد عمل شدند، اما آن‌ها در یک لحظه با دیدن خودروی پلیس و سوار بر پراید سرقتی از محل گریختند.

مقام ارشد انتظامی مشهد تصریح کرد: این گونه بود که نیرو‌های کلانتری به تعقیب «دزدان هپروتی» پرداختند و با دادن فرمان «ایست» از آن‌ها خواستند توقف کنند، ولی راننده پراید همچنان بر سرعت خودرو می‌افزود و دیگر سرنشینان با پرت کردن لوازمی مانند جک، زنجیر چرخ، لاستیک و … به سمت خودروی پلیس به دنبال راه گریز بودند ماموران پس از شلیک چند تیر هوایی درحالی لاستیک‌های پراید را نشانه گرفتند که پرتاب اجسام سنگین از سوی سارقان خساراتی به خودروی پلیس وارد کرد.

سرهنگ صارمی ساداتی ادامه داد: با وجود این نیرو‌های گشت دیگر نیز وارد عمل شدند و خودروی سارقان را متوقف کردند، اما دزدان حرفه‌ای برای فرار از چنگ ماموران با سلاح سرد به سوی ماموران حمله ور شدند که در نهایت با تاکتیک‌های رزمی و دفاع شخصی به دام افتادند.

رئیس پلیس مشهد خاطرنشان کرد: بررسی‌ها بیانگر آن بود که سرنشینان معتاد خودروی سرقتی از دزدان سابقه دار و حرفه‌ای هستند که با استفاده از خودرو‌های مسروقه به اموال داخل خودرو‌های پارک شده دستبرد می‌زنند. سرهنگ صارمی گفت: تحقیقات از متهمان مذکور برای کشف سرقت‌ها همچنان ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: شوک
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۳۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان