//
کدخبر: ۲۴۶۰۵۰ //

هشدار بارش سنگین باران در قم

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری، پیش بینی باران سنگین در استان شده است.

هشدار بارش سنگین باران در قم
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا قاضی با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: روز دوشنبه آب و هوای استان نیمه ابری تا ابری از اواخر وقت بارش باران  بود.

وی با بیان اینکه دیروز حداقل و حداکثر دمای قم 9 درجه و 21 درجه ثبت شد، ادامه داد : در این روز جهت وزش باد در قم غربی و با حداکثر سرعت 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی امروز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت 25 کیلومتر بر ساعت است،  حداقل و حداکثر دما در قم 7 درجه و 12 درجه بوده و آب و هوای استان ابری همراه با بارش باران است.

قاضی با بیان اینکه در روز چهارشنبه آسمان استان قم ابری است، گفت: در این روز در اواخر وقت شاهد بارش باران و از اواخر وقت کاهش ابر و افزایش سرعت و وزش باد در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز چهارشنبه جهت وزش باد در استان قم شمال غربی و با حداکثر 65 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان 6 درجه و 10 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم 9 درجه و 22 درجه بود، همچنین در این مدت بیشترین سرعت وزش باد در این شهر 18 کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی ثبت شد.

قاضی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته گرم ترین نقطه استان قم به ترتیب منطقه کوه سفید با 22 درجه بود.

وی با اشاره به پیش بینی بارش باران در استان قم اظهار کرد: برای امروز و روز چهارشنبه پیش بینی باران سنگین در استان شده است، به مردم توصیه می‌شود که به اطلاعات ارائه شده از هواشناسی در رسانه‌ها توجه و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، آن‌ها باید در این مدت به کنار رودخانه‌های فاصلی نروند و از رفتن به ارتفاعات پرهیز کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۰۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان