//
کدخبر: ۲۴۵۹۴۶ //

احتمال قطع برق شهرستان پلدختر بر اثر سیل؛ ۲۱ اکیپ در آماده باش کامل قرار دارند

مدیر توزیع برق شهرستان پلدختر با بیان اینکه به سبب بروز سیلاب احتمال قطع برق این شهرستان وجود دارد گفت: ۲۱ اکیپ شرکت توزیع برق در آماده باش کامل قرار دارند.

 احتمال قطع برق شهرستان پلدختر بر اثر سیل؛ ۲۱ اکیپ در آماده باش کامل قرار دارند
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدطاهر متش‌پور اظهار داشت: پیرو هشدارها و اخطاریه‌های سازمان هواشناسی در مورد بارندگی‌های سیل‌آسا در 48 ساعت آینده در شهرستان پلدختر، ستاد بحران توزیع برق جلسه فوق‌العاده تشکیل داده و 21 اکیپ عملیاتی در مناطق مختلف به حالت آماده باش در آمدند.

وی با بیان اینکه 21 اکیپ توزیع برق در پلدختر, معمولان، پاعلم، قعله نصیر و آسار مستقر شده و آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند افزود: به سبب شرایط بحرانی و تخریب شبکه‌های برق بر اثر سیل احتمال قطع برق شهرستان وجود دارد.

مدیر توزیع برق شهرستان پلدختر با بیان اینکه دلایلی مانند سقوط اشیا روی شبکه‌های برق، سقوط پایه‌های برق بر اثر ریزش کوه و فرسایش خاک، اتصال سیم‌های برق بر اثر باد و طوفان شدید احتمال قطع برق در شهرستان وجود دارد عنوان کرد: از مردم تقاضا داریم ضمن داشتن آمادگی قبلی در مواقع بحران صبر و تحمل داشته باشند و گزارش خسارات به شبکه‌های برق را در سریع‌ترین زمان ممکن از طریق شمار تلفن  2090 یا سامانه 121 اطلاع رسانی کنند  تا اکیپ‌های اتفاقات و عملیات نسبت به برطرف کردن آنها اقدام کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۹۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان