//
کدخبر: ۲۴۴۱۰۴ //

درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با سوداگران مرگ در سیستان و بلوچستان؛ حدود ۲ تن موادمخدر کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان سیب و سوران و کشف یک تن و ۸۳۳ کیلو مواد افیونی خبر داد.

 درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با سوداگران مرگ در سیستان و بلوچستان؛ حدود ۲ تن موادمخدر کشف شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: مأموران مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین مواد مخدر توسط باند حرفه‌ای قاچاق از مناطق مرزی شهرستان سراوان به حوزه شهرستان سیب و سوران دست یافتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری تیم‌هایی از ماموران انتظامی شهرستان سیب و سوران پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی حوالی ساعت 11 شب گذشته اعضای این باند مسلحانه را که با یک دستگاه وانت نیسان در حال جابه جایی محوله مواد مخدر در محور سراوان- سیب و سوران بودند شناسایی  و به آنها دستور ایست دادند.

وی ادامه داد: سوداگران مرگ با مشاهده ماموران انتظامی به سمت خودروهای پلیس تیراندازی و با سرعت سرسامآوری متواری شدند که پس از طی مسافتی جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر خودرو را با استفاده قانون به کارگیری سلاح متوقف کردند.

 سردار قنبری بیان کرد: در این عملیات مقتدرانه ضمن دستگیری 3 قاچاقچی در بازرسی از این خودرو یک تن و 833 کیلوگرم مواد مخدر شامل یک تن و 629 کیلو گرم تریاک، 204 کیلوگرم شیشه، یک قبضه سلاح کلاش و 5 تیغه خشاب حاوی 93 فشنگ جنگی کشف کردند. متهمان پس از بازجویی به عمل آمده با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۴۱۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان