//
کدخبر: ۲۴۳۰۶۲ //

در پی بارش برف؛ اکثر محورهای اصلی استان اردبیل مسدود شد

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: محورهای اردبیل‌-‌تبریز، اردبیل‌-‌آستارا و خلخال‌-‌اسالم به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید مسدود است.

 در پی بارش برف؛ اکثر محورهای اصلی استان اردبیل مسدود شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 سید محمد صفوی بعدازظهر امروز با حضور در محورهای مواصلاتی اردبیل اظهار داشت:  با تدوام بارش برف و کولاک شدید، محورهای اردبیل‌-‌تبریز، اردبیل‌-‌آستارا و خلخال‌-‌اسالم تا اطلاع ثانوی مسدود بوده و اکنون شرایط جوی در این مسیر مطلوب گزارش نشده است.

وی افزود: در حال حاضر محور اردبیل به آستارا از طرف هر دو استان اردبیل و گیلان و محور اردبیل به تبریز به علت کولاک شدید برف از طرف استان آذربایجان شرقی مسدود اعلام شده که بر همین اساس پلیس راه اردبیل نیز مسیر مذکور را مسدود کرده است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: در حال حاضر در تمام 4 محور اصلی مرکز استان بارش برف همراه با کولاک شدید و افت محسوس دما حاکم است که بر همین اساس به هموطنان عزیز توصیه می‌شود تا برقراری شرایط جوی مناسب، از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و هموطنانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل را دارند حتما تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و همچنین ضمن رعایت سرعت مطمئنه، از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف‌ پاک‌کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

صفوی تصریح کرد: با توجه به مه آلود بودن هوای استان اردبیل رانندگان به هنگام رانندگی فاصله طولی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا از بروز حوادث رانندگی جلوگیری شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه راهداران هم‌اکنون مشغول بازگشایی جاده در نقاط مسدود شده هستند، گفت: با آغاز بارش برف عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی سطح جاده از سوی راهداران مستقر در راهدارخانه‌ها انجام شده و رانندگان باید با توجه به شرایط جوی استان به‌ویژه در گردنه‌های برف‌گیر وسایل و تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

رحمتی افزود: 110 گروه راهداری با 286 دستگاه ماشین‌آلات و 435 نیروی انسانی در راهدارخانه ها، گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل مستقر هستند و با همه توان آماده خدمت‌رسانی به مردم و مسافران هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۳۰۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان