//
کدخبر: ۲۴۲۱۵۴ //

ماجرای دستگیری زوج سارق در تهران

زوج سارقی که اموال سرقتی شان بیش از 100 میلیون تومان بود در تعقیب و گریز پلیس خودروشان واژگون شد و متهم پا به فرار گذاشت که ماموران در مخفیگاهش او را دستگیر کردند.

ماجرای دستگیری زوج سارق در تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض از دستگیری زوج سارقی خبر داد که در تعقیب و گریز مأموران پلیس خودروشان واژگون شد.

سرهنگ سیف‌الله نوایی با اعلام این خبر گفت: روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن‌ماه، مأموران کلانتری هنگام گشت‌زنی در محدوده شهرک نفت به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با دو سرنشین که مرد و زن جوانی بودند، مشکوک شدند و دستور ایست دادند. راننده خودرو وقتی با دستور ایست مأموران روبه‌رو شد با گذاشتن پا روی پدال گاز با سرعت بالا اقدام به فرار کرد تا به این ترتیب تعقیب و گریز مأموران و متهمان آغاز شود. متهمان در حالی که می‌دیدند خودروی پلیس در تعقیب آنهاست، وارد بزرگراه شهید ستاری شدند و در نهایت پس از طی مسافتی کوتاه، راننده به علت سرعت بالا کنترل خودرو را از دست داد و پس از برخورد با جدول جوی آب کنار بزرگراه خودرو واژگون شد. پس از این راننده از داخل خودرو پیاده شده و به سرعت از محل گریخت و مأموران کلانتری هم سرنشین زن خودرو را بازداشت کردند.

مأموران در بازرسی از داخل خودرو، ۹ قلم اموال سرقتی لوازم خودرو را کشف کردند. رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض ادامه داد: متهم پس از انتقال به کلانتری به ۵۰ فقره سرقت با همدستی شوهرش اعتراف و مخفیگاه او را در یکی از شهرهای غربی تهران به مأموران معرفی کرد.

پس از این مأموران راهی مخفیگاه متهم فراری شدند و وی را همراه با مقدار زیادی اموال سرقتی دستگیر کردند.

سرهنگ سیف‌الله نوایی در پایان گفت: بر اساس برآورد کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی این زوج بیش از ۱۰۰ میلیون تومان است و در ادامه به دستور قضایی زوج سارق برای ادامه تحقیقات و شناسایی مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: سلام نو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۱۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان