//
کدخبر: ۲۳۹۶۹۶ //

ع. ت کیست؟! / ردپای او در مرگ آیت الله شاهرودی و ۴ زن سرطانی ! + جزییات وحشتناک

واکنش‌ها به ماجرای کتاب‌سوزی به ‌نام طب اسلامی ادامه دارد و بیماری درمان‌ناپذیری به ‌نام جهل جامعه را فراگرفته است.

ع. ت کیست؟! / ردپای او در مرگ آیت الله شاهرودی و 4 زن سرطانی ! + جزییات وحشتناک

به گزارش فرتاک نیوز؛ این در حالی است که رسول جعفریان، رییس کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران گفته است: «متاسفانه این شخص، سال‌هاست با استفاده از باورهای عامیانه در میان مردم، تلاش در ترویج یافته‌های خود به اسم طب دینی دارد و برای تقدیس آنها، از روایاتی که بارها محدثان آنها را نقد کرده‌اند، استفاده می‌کند. این رفتار او، در حوزه قم، مورد تایید هیچ کس، جز شماری از هواداران ساده‌لوح او که مانند آنها همه ‌جای دنیا هستند، نیست.»

 برخی رسانه ها با اشاره به توضیحات سایت تبریزیان که مدعی است محصولات ارایه شده به ‌منظور کسب درآمد عرضه نشده، اما درج قیمت برای این محصولات نشان از ناصحیح بودن این ادعا دارد، نوشته است: «عباس تبریزیان خود را آیت‌الله می‌خواند و متخصص طب اسلامی. در سایت عجیب او انواع داروها پیدا می‌شود. نه برای بیماری‌های سنتی که حتی برای «سرطان» و «پارکینسون» و «ام‌اس» هم دارو وجود دارد؛ دارویی به نام «پیامبر اسلام» که قرار است هر ۳ بیماری را شفا دهد. البته خیلی لازم نیست سررشته تخصصی از پزشکی یا مسائل مذهبی داشت تا متوجه شد دارویی که همزمان «سرطان» و «پارکینسون» و «ام‌اس» را درمان می‌کند، وجود خارجی ندارد. اما متاسفانه در کارزاری که پزشکان حرفه خود را تبدیل به بنگاه کسب درآمد کرده‌اند، چهره‌هایی مثل تبریزیان هم هستند که دوست دارند در سبد آنها هم چیزی از هزینه درمانی مردم قرار بگیرد و با سوار شدن روی باورهای عامیانه، مردم را سرکیسه کنند.»

 همچنین ضمن نقل‌قولی از سخنگوی وزارت بهداشت مبنی بر اینکه «۴ نفر از علمای بزرگ به نوعی سرطان مبتلا شدند. ۳ نفر از آنها که نوع پیشرفته‌ای از این نوع سرطان داشتند، درمان شدند، اما یکی از آنها که به طب اسلامی روی آورد، متاسفانه جان خود را از دست داد»، به مراحل درمان رییس پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرده و می‌نویسد: «در میان افرادی که تلاش کرد بیماری خود را با طب اسلامی درمان کند، آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی چهره بسیار شناخته‌ شده‌ای بود. احتمالا اشاره سخنگوی بهداشت به مراجع بزرگ، آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی بوده است؛ چه آنکه فرزند هاشمی‌شاهرودی نیز این موضوع را تایید کرده است: «یک مقدار دکترهای اون طرفی (طب سنتی) متاسفانه رای حاج آقا را زدند. یک مقدار اختلاف بین دکترها شد و حاج آقا هم مردد شد که حرف این دکتر را گوش کند، حرف آن دکتر را گوش کند. کسی هم که مردد می‌شود، دست می‌زند که یکجا را بگیرد دیگر. دکترهای سنتی خیلی اصرار می‌کردند که به حرف دکترهای جدید گوش نکنید. آنها می‌گفتند قرار است شما را عمل کنند و تیغ بزنند و... حاج‌آقا هم به دکترهای سنتی و اسلامی اعتماد کرد.»

این در شرایطی است که سایت خبری پزشکان در این باره نوشته است: آیت‌الله شاهرودی از حدود ۴ سال پیش از فوت، دچار تومور روده شده بود و به علت درمان با طب سنتی توسط «ع.ت» مدعی طب سنتی به مدت ۲ سال، این کانسر (سرطان) گسترش و متاستاز (گسترش) پیدا کرده و اواخر عمر کلیه‌اش را از دست داد و دیالیز می‌شد.»

سایت خبری پزشکان همچنین نوشت: «علاوه بر آیت‌الله شاهرودی، حداقل ۱۰ بیمار دیگر مبتلا به سرطان از جمله ۴ خانم مبتلا به سرطان سینه در قم که متاسفانه به «ع.ت» مدعی طب سنتی (که ملبس به لباس روحانیت است) مراجعه کرده بودند و او مانع از مراجعه آنها به پزشکان و شیمی درمانی شده و در نهایت موجب مرگ این افراد شده است.»

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: همشهری آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۹۶۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان