//
کدخبر: ۲۳۹۰۷۱ //

ناگفته هایی تکاندهنده از ترور فرمانده بسیج دارخوین+ عکس

خوزستانی‌ها صبح امروز خود را در حالی آغاز کردند که خبر تلخ تروری دیگر، ناباوارانه در برابر چشمانشان قد علم کرده بود، این‌بار قرعه شهادت به نام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دارخوین شادگان افتاده بود.

ناگفته هایی تکاندهنده از ترور فرمانده بسیج دارخوین+ عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

خوزستانی‌ها صبح امروز خود را در حالی آغاز کردند که خبر تلخ تروری دیگر، ناباورانه در برابر چشمانشان قد علم کرده بود، این بار قرعه شهادت به نام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دارخوین شادگان افتاده بود.

شب یکم بهمن بود که دو موتورسوار با چهره‌های پوشیده در اطراف منزل فرمانده در حال گشت‌زنی بودند، ساعت به حوالی ۲۲:۳۰ که رسید، وی با خودرو به منزل خود در شادگان بازگشت اما خودرو را وارد خانه نکرد.

تروریست‌ها تا آماده شدن موقعیتی مناسب جهت ترور، به گشت‌زنی نامحسوس خود ادامه دادند و ساعت ۲۳:۱۵ که سروان جهت پارک کردن خودرو خود در منزل به بیرون آمده بود به ضرب ۴ گلوله از اشخاص ناشناس که متواری شدند به شهادت رسید.

شواهد حاکی از آن است که اسلحه‌ها از نوع کلاشنیکف و شکاری بودند و تحقیقات پیشرفته در دست اقدام است.

تا به این لحظه هیچ گروهکی مسؤولیت این ترور را به عهده نگرفته است. هرچند که توجه‌ها به سمت گروهک تروریستی الاحوازیه معطوف شده است؛ گروهکی که علاوه بر نشانه رفتن شخصیت‌های نظامی، مانورهای تاریکی در نقاط مختلف اهواز از خود به یادگار گذاشته است که از آن جمله می‌توان به بمب‌گذاری در فرمانداری اهواز، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، سازمان مسکن و شهرسازی، شرکت طرح توسعه نیشکر خوزستان، چاه شماره ۱۷۹ نفت، دو محل از خطوط لوله ورودی و خروجی منتهی به چاه ۱۷۹، خطوط لوله نفت آبادان به ترتیب در دهم شهریور ۱۳۸۴ و ۷ آبان ۱۳۸۴، همچنین انفجار دو بمب در روز بیست و سوم مهر ماه سال ۱۳۸۳ در خیابان نادری و کشته شدن 6 شهروند اهوازی و حمله به یک کلانتری در اهواز در اردیبهشت ۱۳۹۶ و شهادت دو نفر از کارکنان کلانتری اشاره کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۹۰۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان