//
کدخبر: ۲۳۸۵۲۹ //

تیرباران مرد مشهدی از سوی مردان نقابدار وسط خیابان

سرنشینان دو پژو 405 که سر و صورت خود را پوشانده بودند با شلیک گلوله در مشهد، مالک یک فروشگاه صوتی و تصویری را به قتل رساندند و از محل گریختند.

تیرباران مرد مشهدی از سوی مردان نقابدار وسط خیابان
به گزارش فرتاک نیوز،

 این جنایت هولناک در دقایق اولیه بامداد بیست و پنجم دی در حالی رخ داد که متصدی یک فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی در حال نصب دوربین مداربسته درون مغازه اش بود. در همین هنگام ناگهان دو خودروی پژو 405 نقره‌ای و سفید رنگ که هر کدام سه سرنشین نقابدار داشتند در نزدیکی فروشگاه توقف کردند که ناگهان صدای شلیک سه گلوله پی در پی سکوت خیابان شهید نظامدوست در بولوار طبرسی شمالی را شکست. بنابراین گزارش، یکی از این گلوله ها که از سلاح وینچستر شلیک می شد به سر متصدی فروشگاه اصابت کرد و او قبل از رسیدن نیروهای اورژانس به دلیل عوارض ناشی از اصابت گلوله در دم جان سپرد و مهاجمان نقابدار نیز از محل گریختند.

 با گزارش این حادثه به نیروهای انتظامی، بلافاصله ماموران گشت کلانتری طبرسی شمالی در خیابان شهید نظامدوست 30 حضور یافتند و با حفظ صحنه جنایت، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند.

این گزارش حاکی است، با حضور قاضی علی اکبر احمدی نژاد و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در محل حادثه، تحقیقات میدانی در این باره آغاز شد و جسد جوان 30 ساله که «سیدجواد- ع» نام داشت برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.

بررسی های تخصصی کارآگاهان با صدور دستورات محرمانه ای از سوی قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در حالی ادامه دارد که سرنخ های مهمی از این جنایت وحشتناک به دست آمده است

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۸۵۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان