//
کدخبر: ۲۳۲۸۹۵ //
در تبریز فاش شد

عکس یک زن با ۳ مرد پلید بعد از بازداشت

۳ سارق خودرو و یک کیف قاپ در آذربایجان‌شرقی دستگیر شدند.

عکس یک زن با 3 مرد پلید بعد از بازداشت
به گزارش فرتاک نیوز،

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری باند سه نفره سرقت داخل خودرو و یک سارق زن کیف قاپ در استان خبر داد و گفت: ارزش اموال کشف شده از این سارقان بیش از ۱۳۰ میلیون تومان است.

سرهنگ صابر عباس زاده روز دوشنبه اعلام کرد: باند سه نفره سرقت از داخل خودرو که با استفاده از خودروی سمند سرقتی که اقدام به دستکاری و جعل پلاک خودرو کرده بودند به ۷۰ مورد سرقت اعتراف کرده اند.

وی ادامه داد: این متهمان که در بند اعتیاد اسیر هستند دارای سوابق متعدد کیفری بوده و ارزش اموال مکشوفه از این باند بیش از ۱۰۰ میلیون تومان است.

سرهنگ عباس زاده همچنین گفت: یک زن که سابقه کیفری دارد نیز شناسایی و دستگیر شده است که به هنگام اقامه نماز با حضور در مساجد بزرگ اقدام به کیف زنی نمازگزاران می کرد.

وی ادامه داد: این متهم به بیش از ۴۰ فقره سرقت اعتراف کرده و اقلام کشف شده از وی شامل گوشی های موبایل، کیف های زنانه کوچک و بزرگ و کارت های بانکی است که ارزش اقلام مکشوفه در حدود ۳۰ میلیون تومان است.

سرهنگ عباس زاده اعلام کرد: کسانی که در مساجد از آنها کیف قاپی شده می توانند برای شناسایی اموال خود به پایگاه دوم پلیس آگاهی مراجعه کنند

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۲۸۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان