//
کدخبر: ۲۳۲۵۱۳ //

کشف بیش از ۲ تن موادمخدر در ایرانشهر

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر از کشف ۲ تن و ۲۶ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک به همراه یک قبضه اسلحه دراگانوف (قناسه)، یک تیغه خشاب، یک عدد سینه خشاب مربوطه و ۱۱۹ عدد فشنگی جنگی آن، دودستگاه بیسیم در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از ۲ تن موادمخدر در ایرانشهر
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن گل محمدی امروز در زاهدان اظهار کرد: در پی کسب گزارشی مبنی بر اینکه اعضای یک باند بزرگ قاچاق موادمخدر قصد جابجایی یک محموله سنگین موادمخدر از ایرانشهر به بخش‌های مرکزی کشور را دارند، موضوع پس از هماهنگی قضایی در دستور کار تیم عملیات ویژه ی پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ایرانشهر قرارگرفت.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر افزود: سرانجام بامداد امروز قاچاقچیان را هنگام انتقال محموله موادمخدر با دو دستگاه خودرو در حوالی یکی از روستاهای منطقه با رصدهای اطلاعاتی از پیش انجام گرفته شناسایی کردند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان با قرارگرفتن در منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس، ضمن رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند که در این عملیات ضمن به هلاکت رسیدن یکی از سوداگران مرگ در محل درگیری طی بازرسی از خودروهای مذکور ۲ تن و ۲۶ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک بهمراه یک قبضه اسلحه دراگانوف (قناسه) ، یک تیغه خشاب ، یکعدد سینه خشاب مربوطه و ۱۱۹ عدد فشنگی جنگی آن، دودستگاه بیسیم کشف و ضبط شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۲۵۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان